În cadrul programului de raportare şi comunicare internaţională, Good CSR 2009, dezvoltat de către Braun&Partners Network, Banca Comercială Română câştigă premiul celui mai bun raport de responsabilitate socială corporativă. 5 companii româneşti şi-au publicat în 2009 primele rapoarte sub indicatorii internaţionali Global Reporting Initiative (GRI), alături de 22 companii ungureşti şi 2 poloneze.
Banca Comercială Română a primit premiul pentru cel mai bun raport scurt de responsabilitate sociala corporativă (CSR), de tipul C, sub indicatori internaţionali datorită modului transparent de comunicare a practicilor de CSR, guvernanţei corporative şi angajamentului faţă de comunitate. Sub 28 de indicatori GRI, BCR prezintă în raport puncte din strategia băncii de implicare în comunitate, caracteristici economice, indicatori privind managementul resurselor umane, al resurselor sociale, de mediu şi de produs.
În cadrul Galei regionale din Budapesta, din 23 noiembrie 2009, un juriu independent a premiat companiile care au avut cele mai bune rapoarte iar din România, BCR a fost aleasă câştigătoare. Premiul pentru „cel mai bun răspuns la provocările industriei FMCG” a fost câştigat de către compania Coca-Cola HBC Magyarország Kft. (Ungaria); premiul pentru „cea mai bună cooperare strategică cu organizaţiile civice” a fost câştigat de compania de telecomunicaţii Pannon GSM Távközlési Zrt (Ungaria), iar premiul pentru „cel mai bun sistem de management de CSR” a fost obţinut de către compania farmaceutică Richter Gedeon Nyrt. (Ungaria). Evenimentul a celebrat publicarea cărţii “Good CSR 2009 – Cartea Responsabilităţii sociale corporative”, care adună rapoartele a 5 companii româneşti. Tot aici au fost lansate raportele scurte şi cărţile Good CSR 2009 pentru cele 3 ţări participante în programul Good CSR 2009.
Programul Good CSR reprezintă atât o platformă credibilă şi standardizată de comunicare, cât şi un instrument pentru companiile care vor să publice rapoarte scurte şi complete de responsabilitate socială corporativă şi să comunice părţilor lor co-interesate realizările în domeniul responsabilităţii sociale.
Companiile câştigătoare pe ţări la Gala Good CSR 2009
România |
Banca Comercială Română – Cel mai bun raport scurt de CSR |
Ungaria |
Coca-Cola HBC Magyarország Kft –Cel mai bun răspuns la provocările industriei FMCG |
Pannon GSM Távközlési Zrt – Cea mai bună cooperare strategică cu organizaţiile civice |
Richter Gedeon Nyrt– Cel mai bun sistem de management de CSR |
{mosloadposition user10}