Banca Comerciala Romana (BCR) lanseaza, luni 3 septembrie a.c. noul logo al bancii, rezultat din imbinarea experientei si renumelui celei mai importante banci romanesti cu prestigiosul brand Erste, cel mai de succes furnizor de servicii financiare din Europa Centrala si de Est.
“Lansarea noului logo va fi o zi memorabila pentru banca noastra, pentru actionarii nostri si mai ales pentru clientii nostri. Sunt sigur ca lansarea noului logo reprezinta doar inceputul unei noi etape de succes in istoria BCR, precum si consolidarea pozitiei de lider al pietei bancare romanesti si a celei de membru important al Erste Group. Daca pana acum schimbarile au avut loc doar in interiorul bancii, a sosit momentul ca aceste schimbari sa fie vazute si din exterior. Schimbarea celui mai important element de identificare al bancii, logo-ul, arata ca BCR paseste intr-o noua era”, a adaugat Danila. Noul logo adopta elemente de indentitate vizuala a Grupului mama, respectiv grafica si culorile brand-ului Erste, atestand astfel integrarea in universul Erste, o familie financiara europeana de succes care furnizeaza partenerilor produse si servicii bancare de cea mai inalta calitate.
Cea mai importanta schimbare adusa de noul logo consta in alaturarea cunoscutului S rosu la BCR. Litera S rosie este un simbol traditional al bancilor de economii si al Erste Bank, precum si un element comun al tuturor subsidiarelor Grupului Erste. Punctul rosu de deasupra “S”-ului este un simbol pentru economisire si reprezinta o moneda intrand intr-o cutie de economii.
“Este mult mai mult decat o schimbare de litere si culori. Avem un nou logo, mai puternic, pentru un nou BCR, mai puternic si mai bun. Am dorit ca mai intai sa transformam intregul sistem de functionare in ansamblul sau, astfel incat clientii sa simta imbunatatirile la nivelul produselor si serviciilor, precum si atentia sporita, la standarde europene, cu care sunt tratati”, a declarat Nicolae Danila, presedinte executiv al BCR.
Lansarea noului logo al BCR nu inseamna stergerea istoriei bancii, a traditiei bogate pe care o are, a rezonantei si notorietatii numelui, care este usor de reperat si identificat. Tocmai de aceea s-a decis si pastrarea numelui: Banca Comerciala Romana, un activ de mare valoare.
“Specializarea personalului si a sucursalelor bancii pe segmente de afaceri, retail si corporate, si continuarea politicii de extindere a retelei de unitati inseamna solutii adecvate oferite fiecarui client. Culorile noului logo BCR, albastru si rosu, transmit profesionalism si deschidere, respectiv o atitudine proactiva, dinamism si inovatie”, a precizat Danila.
Insotind lansarea noului logo, o noua campanie de imagine pentru BCR va demara pe 3 septembrie. Campania a cautat formula potrivita pentru a transmite mesajul schimbarii catre public si clienti. Mesajul – „Gandim la fel” – subliniaza dorinta bancii de a veni in intampinarea cerintelor clientilor sai si de a armoniza scopurile comune ambelor parti. Comunicarea se va face prin intermediul spoturilor TV, si prin materiale tiparite si machete de presa.
Odata cu aceasta schimbare istorica, BCR va continua sa lucreze pentru a veni in intampinarea nevoilor clientilor sai, lansand, in aceasta luna, o larga paleta de produse si servicii. Astfel, banca face inca un pas inainte catre a dovedi ca „gandeste la fel” cu clientii sai si se adapteaza permanent cerintelor acestora.
Printre noile produse si servicii care vor fi disponibile clientilor se vor afla:
· Centrele imobiliare retail – aceste centre sunt concepute pentru a deveni punctul de referinta al pietei bancare romanesti, privind finantarea investitiilor imobiliare ale persoanelor fizice. In Bucuresti centrul este operational incepand de luni, 3 septembrie.
· O relansare a design-ului intregului portofoliu de carduri – toate cardurile emise incepand cu 3 septembrie vor avea noul design.
· Un nou portal web – accesand www.bcr.ro, toti clientii pot solicita on-line carduri si credite, avand acces in timp real la informatii referitoare la intreaga gama de produse si servicii a BCR.
· Pachete de produse si servicii asociate contului curent – vor fi lansate in partea a doua a lunii septembrie; noul cont curent va fi pus in valoare prin asocierea cu alte produse si servicii ale bancii: carduri de debit si/sau credit, interogari de sold si retrageri gratuite de numerar la ATM, tranzactii on-line sau la telefon, diverse plati, etc.
· Un nou Centru de Contact BCR – (va fi lansat o data cu noile facilitati ale contului curent), prin intermediul caruia clientii vor avea posibilitatea sa efectueze multiple operatii precum si sa beneficieze de asistenta specializata permanenta prin intermediul telefonului si al e-mailului.
BCR, membra a Erste Group, pune accent pe stabilirea unor relatii bune si de lunga durata cu clientii sai. Acest lucru se realizeaza prin intelegerea nevoilor clientilor si venind in intampinarea acestora. Aceasta este noua abordare a bancii – desi suntem cu totii diferiti, totusi „Gandim la fel” si avem ceva in comun: dorinta pentru o viata mai buna.
BCR, membra a Grupului Erste, este o banca universala fiind cea mai importanta institutie bancara din Romania si gestionand active de peste 16 miliarde de EUR. Banca ofera intreaga gama de produse si servicii, avand in prezent 520 sucursale si agentii in intreaga tara in majoritatea oraselor cu peste 10.000 de locuitori. Banca pune la dispozitia clientilor o oferta complexa de produse si servicii bancare, inclusiv servicii de Internet banking si e-commerce, emite 23 tipuri de carduri de credit si de debit si are instalata cea mai mare retea nationala de ATM – peste 1.300 si 11.000 de POS. BCR se prezinta astazi drept cel mai important Grup financiar din Romania, cu activitati in tara si strainatate, prin subsidiare si sucursale bancare, cu o prezenta marcanta prin societatile sale de profil, pe piata de capital, pe piata leasingului, pe cea a asigurarilor si in domeniul managementului activelor.
Erste Group este unul dintre liderii sistemului financiar din Europa Centrala si de Est, cu peste 50.000 de angajati care deservesc peste 16 milioane de clienti in mai mult de 2.700 de unitati din 8 tari. Erste Group gestiona, la 30.06.2007, active in valoare de 198 miliarde EUR, inregistra un profit net de 566 milioane EUR si un ROE de 13,8%.
{mosloadposition user10}