· BCR Leasing IFN relansează site-ul pentru revanzarea mașinilor recuperate
· Clienții pot oferta on-line, în timp real
BCR Leasing IFN a relansat, marți, site-ul web pentru revanzarea mașinilor recuperate de la clienți (//revanzare.bcr-leasing.ro) într-o formulă care permite ofertarea online în timp real, clienții putând transmite oferta către echipa de vânzări chiar în timp ce vizualizează mașina pe site iar în cazul în care oferă cel mai bun preț, în termen de maxim trei zile pot deveni deja proprietarii produsului.
În noua concepție, site-ul de revânzare al BCR Leasing permite selecția produselor în funcție de criterii precum: număr de kilometri, an de fabricație, marca, model, categorie, tip de combustibil și oferă clienților – într-o secțiune distinctă – informații de ultima oră despre produsele puse în revânzare în ultimele 5 zile.
„Clientii noștri pot cumpăra acum produsele puse în revânzare de BCR Leasing la prețuri competitive, pe care le stabilim în urma unei expertize făcute de evaluatori atestați de ANEVAR. În plus, cumpărătorii beneficiază de consultanță gratuită pentru alegerea celei mai potrivite oferte de finanțare, iar în cazul autoturismelor au garanția unor kilometri reali. Majoritatea vehiculelor propuse spre revânzare sunt deja înmatriculate iar clienții nu trebuie să facă efortul suplimentar de a plăti taxa de înmatriculare, așa cum se întâmplă cu vehiculele second hand importate”, declară Bogdan Ionuț Speteanu, Director General al BCR Leasing.
Vehiculele prezentate pe site-ul //revanzare.bcr-leasing.ro pot fi achiziționate de persoane fizice sau juridice, care pot cere detalii consilierilor de vânzări de luni până vineri, între orele 8.30 și 16.30, la telefonul 0372.178.810.
BCR LEASING IFN este prezența pe piața românească de leasing din anul 2001, că subsidiară a Băncii Comerciale Române, parte a puternicului grup financiar central-european ERSTE Group. Cu un număr de 22 de unități, compania oferă în prezent o gamă completă de servicii de leasing financiar. BCR LEASING IFN este o companie orientată spre client, preocupată permanent de inovație, calitate și de adaptarea produselor și serviciilor sale la cerințele pieței.