de vehicule comerciale grele
BCR LEASING IFN lanseaza, incepand cu aceasta saptamana, o campanie promotionala pentru finantarea achizitionarii de vehicule comerciale grele.
Sub titlul „Cat de usor se conduce o masina grea?”, BCR LEASING IFN isi propune sa convinga clientii, cu argumente financiare pertinente, ca orice vehicul de peste 3,5 tone „se poate conduce usor”. Avansul minim este de 5%, dobanda 7% p.a. (variabila in functie de indicele EURIBOR, la trei luni) iar comisionul de management este de 1,5%.
Oferta BCR LEASING IFN este deschisa societatilor comerciale din diverse industrii, constructii, transporturi, petrochimie, etc., precum si firmelor implicate in turism, comert si servicii. In egala masura, promotia se adreseaza autoritatilor publice, institutiilor din sanatate, aparare civila, etc. care doresc sa isi reinnoiasca parcul de vehicule utilitare. In beneficiul clientilor sai, pe durata acestei promotii. BCR LEASING IFN a incheiat parteneriate cu dealeri si importatori de renume: MAN, MERCEDES-BENZ, EVW HOLDING, CEFIN, DUMATRUCKS, PROTRUCK si SCHMITZ CARGOBULL. Oferta promotionala este valabila pana la 30 aprilie a.c..
Directorul general BCR LEASING IFN, Claudiu Emanuil Stanescu, apreciaza ca principalul avantaj al acestei oferte il reprezinta pachetul de servicii de finantare. „Nu in ultimul rand, serviciile logistice, serviciile de asigurare si parteneriatul cu dealerii sunt o expresie a efortului nostru permanent de crestere a calitatii si facilitare a accesului rapid si comod al utilizatorului la folosinta bunului. Oferta noastra va impulsiona rata de reinnoire a parcului national de vehicule grele, multe dintre acestea gasindu-se deja in afara normnelor de mediu”, a adaugat Stanescu.
Evolutia cererii pe piata auto in 2007 a determinat o modificare relevanta a structurii vanzarilor BCR LEASING IFN pe acest segment. Ponderea vanzarilor companiei pe segmentul leasing pentru vehicule comerciale a crescut semnificativ, de la 16% in 2006, la aproape 27% in 2007. Valoarea bunurilor finantate pe acest segment a crescut de la circa 47 milioane euro in 2006, la aproximativ 102 milioane euro in 2007.
{mosloadposition user10}