Banca Comercială Română (BCR) lansează, începand din această săptamână, cea mai inovatoare platformă educativa destinată segmentului persoanelor fizice – primul joc educativ interactiv din România în aria serviciilor electronice de plată – "24 Banking".
Toţi utilizatorii online indiferent dacă sunt sau nu clienţi BCR se vor putea bucura de "24 Banking". Jocul interactiv este disponibil la adresa www.24banking.ro.
Utilizatorii vor parcurge mai multe misiuni pe baza indiciilor şi a interacţiunii cu platforma online cat şi pe baza cunoştiinţelor financiare dobândite cu fiecare misiune.
Misiunile sunt inspirate din cele mai des utilizate operaţiuni realizate de clienţii serviciului existent 24banking.ro.
„Scenariul jocului este următorul: Cu toţii ne găsim adesea in situaţia in care avem nevoie de informaţii despre conturile bancare sau in situaţia de a realiza plăţile de zi cu zi. Obiectivul tău este de a folosi un serviciu electronic de plata – o platformă de internet banking animată, creată special pentru a te familiariza cu utilizarea funcţionalitaţilor 24banking.ro. Misiunile tale sunt: identificarea codului IBAN şi furnizarea lui către angajator pentru a încasa salariul, verificarea faptului că rata pentru credit a fost percepută sau plata unei uzuale facturi de utilităţi. După finalizarea jocului eşti pregătit să foloseşti 24banking.ro cu beneficii clare de cost, timp şi siguranţă” – Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail BCR
O experienţă completă de joc durează în medie în jur de 10 minute. Cu toate acestea jocul poate fi jucat de mai multe ori, numărul de misiuni pentru fiecare nivel fiind mai mare si permiţând învaţarea şi jucarea mai multor scenarii diferite la fiecare nouă accesare.
În funcţie de numărul de nivele pe care le finalizează cu succes utilizatorii vor intra in concurs pentru premii in bani. Marele premiu (un laptop gata pregătit pentru navigarea şi folosirea in scopuri financiare online) se va acorda acelora care sunt sau care devin clienţi ai serviciului Click 24 Banking BCR şi care vor realiza pe durata celor aproape 7 săptămâni minim 5 tranzacţii electronice astfel încât să dovedească învaţarea situaţiilor din jocul interactiv.