Banca Comercială Română lansează oficial platforma de internet banking optimizată pentru telefoane mobile cu acces la internet – m.24banking.ro.
În premieră pentru piaţa românească, pentru lansarea acestui serviciu BCR a colaborat cu 500 dintre cei mai activi clienţi ai serviciului de internet banking la BCR – Click 24 Banking. Aceştia au testat platforma şi au transmis opiniile lor cu privire la uşurinţa în utilizare şi utilitatea opţiunilor.
„Pentru clienţii BCR este vorba despre trei lucruri: comoditate, comoditate şi comoditate. Telefonul mobil este aproape întotdeauna cu tine pentru că e şi ceas şi memento pentru o programare sau ziua de naştere a unui prieten. Redă muzica ta preferată sau asculţi radioul, are şi jocuri pentru când vrei să treacă vremea, navighezi pe internet, iţi citeşti email-urile. Şi atunci de ce să nu iţi gestionezi şi banii tot de pe telefonul mobil? Ai vrea să poţi face cel puţin două lucruri de pe telefon: să iţi consulţi situaţia conturilor şi să iniţiezi plăţi urgente, ce nu suportă amânare.” Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail BCR
Conform sugestiilor primite de la cei mai activi 500 de clienţi utilizatori ai soluţiei de internet banking la BCR – Click 24 Banking, aspectul şi grafica serviciului m.24banking.ro au fost apreciate ca „foarte bună” şi „bună” de către majoritatea celor chestionaţi. Totodată, 80% din respondenţi au declarat că vor folosi de acum ambele modalităţi de acces la internet banking (Click 24 Banking de pe calculator şi m.24banking.ro – versiunea optimizată pentru telefoanele cu acces la internet).
Cele mai frecvente tranzacţii pe care le fac clienţii BCR, utilizatori de internet banking, sunt plăţile de facturi şi transferurile între conturi proprii iar cele mai utilizate telefoane mobile (smartphones) sunt – Nokia, HTC şi Iphone. Soluţia m.24banking.ro a fost utilizată în general pentru efectuarea de tranzacţii în lei (95%), de tip intrabancar (65%). Tranzacţiile deja înregistrate prin această platformă mobilă ne indică nivelul de încredere al clienţilor în serviciul de internet banking al BCR, unele din operaţiuni ajungând şi la 40.000 ron per tranzacţie.
Ca şi comportament al clienţilor, aceştia se conectează cel mai frecvent după ora pranzului (14:00 – 15:00), verifică situaţia conturilor, se uită la ultimele tranzacţii iar apoi efectuează operaţiuni/tranzacţii.
„În piaţă, aceste servicii servesc confortului clienţilor. Iar BCR, prin dezvoltarea acestei noi soluţii dovedeşte că raspunde nevoilor clienţilor săi dezvoltând functionalităţi prin care aceştia pot fi în permanentă legatură cu banca lor”, a adăugat Bogdan Marin.
{mosloadposition user9}