Banca Comerciala Romana (BCR) a finalizat un amplu proces de imbunatatire a serviciilor de acceptare la plata a cardurilor, fapt ce va aduce beneficii atat pentru posesorii de carduri, cat si pentru companiile care au incheiate contracte cu BCR.
BCR a redus pentru toti comerciantii cu care colaboreaza, incepand din aprilie a.c., timpul de decontare al tranzactiilor provenite din acceptarea de carduri la numai o zi lucratoare de la data efectuarii (decontare in Z+1), de la doua zile lucratoare cum se intampla in trecut.
BCR pune acum la dispozitia clientilor echipamente POS de ultima generatie, de tip dial-up si GPRS (ce folosesc comunicatia tip GSM), ceea ce asigura operativitate si confort sporit pentru utilizatorii de card.
La terminalele POS BCR, pe langa tranzactiile de vanzare obisnuite banca a adaugat o noua optiune care se adreseaza companiilor ce activeaza in domeniul inchirierilor de masini, in domeniul hotelier sau agentiilor de turism. Este vorba despre functia de pre-autorizare care presupune mentinerea in stadiul de garantie a sumelor de pe card pana la data cand se va efectua plata finala, avand in tot acest interval de timp acordul platitorului.
La solicitarea comerciantilor BCR, banca poate transmite prin e-mail in mod criptat catre adresa indicata extrasul care cuprinde tranzactiile de acceptare carduri decontate de catre banca.
Totodata, BCR a infiintat o linie de HelpDesk 021 528.26.10 destinata posesorilor de POS montate de banca unde in intervalul orar de luni pana vineri 8:00 – 21:00 iar sambata si duminica intre orele 8:00 – 18:00 comerciantii BCR pot sesiza aspectele tehnice legate de functionarea aparatelor si pot solictica consumabilele aferente pe care banca le ofera in mod gratuit. Tot la acest numar de telefon, atit persoanele juridice cat si persoanele fizice autorizate care nu detin POS de la banca noastra pot solicita incheierea contractului de acceptare carduri. Puteti face acest lucru si la adresa de e-mail carduri.comercialpos@bcr.ro.
BCR a externalizat, recent, serviciile de instalare si intretinere a echipamentelor POS catre firma Printec Romania. In acest fel timpul de interventie pentru instalarea unui terminal nou, reparatie sau inlocuirea unui terminal stricat s-a diminuat Compania Printec detine peste 30 de centre in tara reusind sa acopera in acest fel toate regiunile unde BCR a instalat echipamente la comercianti.
{mosloadposition user10}