Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BCR este prima banca din Romania cu sucursala virtuala in Second Life

Banca Comercială Română este prima instituţie bancară din România cu un sediu virtual pe platforma Second Life. Plasată în centrul Pieţei Revoluţiei din Bucureştiul Virtual, sucursala BCR beneficiază de un trafic zilnic de peste 250 de utilizatori unici în interiorul sucursalei şi de expunere în faţa a peste 800 rezidenţi care socializează în oraşul virtual.

Programul de educaţie financiară, Şcoala de bani, care va continua şi în 2010, va avea un corespondent 3D în lumea virtuala. Astfel, în Bucureştiul Virtual există deja amenajată o aulă universitară în care se vor desfâşura lecţiile cu Domnul Diriginte iar elevii şcolii vor participa la concursuri sub formă de extemporale, în urma cărora vor putea câştiga premii.

Cladirea BCR din Second Life a fost realizata exact după modelul sucursalelor din realitate, iar, în interior, utilizatorii pot interacţiona cu diverse aplicaţii automatizate, pot afla mai multe informaţii despre promoţiile în curs (pachetul BCR Student şi BCR Pensii în acest moment), se pot inscrie în grupul Şcolii de bani iar, în curand, vor avea posibilitatea de a cumpara L$ prin intermediul ATM-urilor. Este în discuţie şi posibilitatea de a oferi joburi în spaţiul virtual pentru absolvenţii Şcolii de bani. În plus, BCR va beneficia de branding în oraşul virtual pe tot parcursul anului 2010 şi va fi organizatorul a câtorva evenimente şi concursuri memorabile în Piaţa Revoluţiei din Bucureştiul Virtual.

„Deschiderea unei sucursale în Second Life şi integrarea programului de educaţie financiară Şcoala de Bani fac parte din strategia noastră de a interacţiona cu publicul şi la alte niveluri decât cele deja clasice. Dupa succesul de anul trecut al Şcolii de bani, am decis să continuăm programul în anul 2010 adăugând şi mediul 3D ca extensie de platformă. Faptul ca Second Life are o economie şi o monedă proprie, ne permite să experimentăm în jurul ideii de bani prin implementarea de advergame-uri şi concursuri dedicate comunităţii din spaţiul virtual, dar şi să oferim servicii reale (carduri, internet banking) membrilor acestei comunităţi”,  a declarat Daniel Pană, Director Executiv Direcţia Marketing BCR

„Prezenţa Băncii Comerciale Romane în Bucureştiul Virtual este un plus de valoare pentru acest proiect unic în România, atât din punctul de vedere al comunităţii cât şi ca exemplu de marketing inovativ în rândul brandurilor locale. Sucursala virtuală a fost extrem de bine primită de către utilizatorii români din Second Life, iar proiectul Şcolii de bani va strânge, cu siguranţă o mulţime de fani. Ceea ce diferenţiază Second Life de orice altă platformă virtuală tridimensională este exact posibilitatea de a câştiga bani reali prin intermediul monedei virtuale, iar proiectul Şcolii de bani se pliază perfect pe mentalitatea utilizatorilor acestui spaţiu. Lucrăm acum la implementarea sistemului de schimb valutar din RON în Linden Dolari şi pregătim o serie de concursuri şi evenimente speciale sub egida BCR”,  a adăugat Aura Tatu, creatoarea Virtual Bucharest

DESPRE SECOND LIFE:
Second Life s-a lansat în 2003 dar platforma a devenit cunoscută la nivel mondial abia în 2006, odată cu intrarea Ambasadei Suediei urmată de o serie de branduri care au început să testeze oportunităţile lumilor virtuale (IBM, Cisco, Microsoft, CNN, Reuters, Wired, Playboy, Peugeot, Mercedes, Vodafone, Orange, ABN, ING, Coca Cola, L’Oreal, Philips, Electrolux şi multe altele). În acest moment, Second Life are peste 15 milioane de conturi înregistrate, o economie şi o monedă proprie (Linden Dolar).  Valoarea tranzacţiilor zilnice se ridică la peste 1,5 milioane de dolari americani. Utilizatorii Second Life sunt în general trend-setteri şi early adopters, persoane cu influenţă în cercurile lor sociale şi care stăpânesc bine uneltele de socializare online. Majoritatea sunt producători de conţinut – scriu pe bloguri, folosesc photo şi video sharing sau produc bunuri virtuale.

Bucuresti, 19.01.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.