pe baza testelor cu cei mai activi utilizatori
· BCR dezvolta platforma de internet banking pentru telefoane mobile impreuna cu 500 dintre cei mai activi clienti ai serviciului
· Lansarea unei platformei vine in intampinarea tendintelor mondiale de crestere a gradului de accesu la internet de pe telefonul mobil
· Cele mai frecvente operatiuni efectuate prin internet banking sunt platile de facturi ale diferitilor furnizori
Banca Comerciala Romana va lansa platforma de internet banking special pentru telefoane mobile cu acces la internet – m.24banking.ro. In premiera pentru lansarea unui serviciu, aceasta este dezvoltata impreuna cu 500 dintre cei mai activi clienti ai serviciului de internet banking la BCR – Click 24 Banking. Acestia testeaza platforma si noteaza usurinta in utilizare si utilitatea optiunilor.
„Bancile extind in permanenta posibilitatile de a face banking la bancomat, prin internet ori prin telefon. Clientii au devenit din ce in ce mai familiarizati cu aceste canale alternative sucursalelor traditionale. Traim in era mobilitatii, iar clientii mobili au banca in buzunar. Fac plati, transferuri si chiar investitii oricand si de oriunde, de pe telefoanele mobile.” Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail BCR
Serviciul de internet banking disponibil pentru telefoanele cu acces la internet vine in intampinarea tendintelor mondiale de crestere a gradului de acces la internet de pe telefonul mobil, beneficiind si de efectul de aceelerare indus de raspandirea pe scara tot mai larga a telefoanelor mobile inteligente (smart phones). Platforma este securizata si adaptata special pentru accesul de pe telefonul mobil.
Serviciul de internet banking pentru telefoane mobile este proiectat pentru o utilizare facila, urmand intocmai aceeasi pasi precum pentru cel standard, alaturi de dispozitivul token pentru securizarea tranzactiilor. Obiectivul platformei este de a oferi convenabilitate si reducerea costurilor de a face banking pentru clienti. In acelasi timp, platforma a fost dezvoltata pentru a oferi o experienta bancara cat mai bogata clientilor, indiferent de locatia acestora.
La BCR, clientii pana in 30 de ani platesc cel mai des prin internet banking factura la telefonul mobil si rata la cardul de credit. Dupa 30 de ani, cel mai des sunt platite facturile de utilitati: gaz, telefon fix si apoi vin facturile pentru telefonie mobila si rata la card de credit. De asemenea, barbatii platesc intr-o masura mai mare decat femeile facturile de utilitati.
Geografic, cel mai mult folosesc internet bankingul de la BCR bucurestenii, urmati indeaproape de judetele Valcea, Iasi, Suceava si Olt.
{mosloadposition user9}