Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BCR dezvolta alaturi de Tempo campania de comunicare

pentru promovarea avantajelor economisirii

Tempo Creative Services dezvoltă pentru BCR cea mai nouă campanie de comunicare ce punctează avantajele economisirii. Campania se desfăşoară în perioada mai-iunie 2009 şi beneficiază de suport pe TV, print , outdoor, internet şi TV screens indoor.
Într-un moment în care toată lumea a adoptat o atitudine gravă şi serioasă, campania lansată de BCR împreună cu Tempo tratează cu optimism un subiect atât de prezent pe buzele tuturor azi: economisirea. 

Ca lider de piaţă şi ca bancă reper, misiunea asumată de BCR prin această campanie nu este neaparat aceea de a-i convinge pe oameni sa pună bani deoparte cât mai degrabă de a le fi alături şi de a-i susţine în deciziile pe care le iau singuri. 

Soluţia creativă a pornit dintr-un insight pe cât de simplu pe atât de adevărat: odată cu apariţia familiei, viaţa oamenilor începe să se schimbe, iar grija zilei de mâine ocupă un loc important în conştiinţa acestora – deciziile luate azi având un impact  asupra întregii familii. BCR, prin campania dezvoltată, propune o abordare pozitivă asupra responsabilităţii faţă de familie, care nu este privită ca o povară, ci dimpotrivă, este văzută ca bucuria de a şti familia în siguranţă. 

“Având în vedere tensiunile actuale de pe piaţa bancară, felul în care am abordat subiectul economisirii ne-a dat tuturor o notă de optimism şi a fost o reală plăcere să dezvoltăm acest proiect. Cred că mai ales acum, campaniile de comunicare ar trebui să adopte o atitudine pozitivă în mesaj, realistă, dar în nici într-un caz pesimistă. Orice tip de comunicare reprezintă un mijloc de a modela şi educa comportamentul consumatorului, iar în această perioadă dificilă este esenţial modul în care alegi să livrezi informaţiile către public”, a declarat Daniel Pană – Director Executiv Direcţia de Marketing.

“Suntem la a doua mare campanie dezvoltată pentru BCR şi cred că întreaga echipă e mulţumită de rezultat. E un proiect care nu are cum să nu-ţi placă, ne-a încărcat pe toţi cu energie pozitivă şi cred că va avea acelaşi efect şi asupra publicului”, spune Adrian Preda Creative Director Tempo.
“Este un proiect amplu în care întreaga echipă a investit mult timp şi efort, am încercat să găsim abordarea cea mai potrivită pentru a reuşi să livrăm un produs care să aducă valoare adăugată clientului cât şi să inspire consumatorul, mai ales având în vedere gradul ridicat de scepticism care caracterizează piaţa în momentul de faţă” , a declarat  Cristian Ionescu – Account Director Tempo.

Echipa care a contribuit la dezvoltarea campaniei este alcatuită din:
BCR:
Daniel Pană – Director Executiv Direcţia de Marketing,
Georgiana Oltenescu – Head of Advertising,
Alina Camelia Petcu – Specialist Marketing.

Tempo:
Adrian Preda – Creative Director,
Bogdan Costin – Group Creative Director,
Alexandru Milea – Art Director,
Aura Toma – Client Service Director,
Cristian Ionescu – Account Director,
Ilinca Strajan – Account Manager,
Radu Zaharia – Account Executive,
Dan Bododea – Research Manager.

Bucuresti, 13.05.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.