- Distribuţia clienţilor care au ales serviciul BCR Alert (bărbaţi vs. femei) – majoritatea clienţilor care au activat serviciul BCR Alert sunt bărbaţi (56%) şi fac parte din segmentul activi – vârsta cuprinsă între 25 – 45 de ani
- Serviciul BCR Alert răspunde cu succes unei nevoi reale a clienţilor, fiind activat în proporţie de peste 80% de deţinătorii pachetelor de cont curent ExtraCont şi TotalCont, unde serviciul este inclus. De asemenea, BCR Alert este activat de peste 50% din clienţii noi deţinători de pachet ClasiCont
- Între operaţiunile cele mai frecvente efectuate de clienţii BCR pentru care sunt trimise alerte se numără operaţiunile efectuate la ATM, cu cardul la comercianţi, cele efectuate prin Click 24 Banking BCR şi pentru mandatele de Direct Debit
Banca Comercială Română (BCR) a trimis peste un milion de alerte (SMS şi Email) clienţilor care au activat serviciul BCR Alert, asigurandu-le astfel un plus de control şi siguranţă asupra operaţiunilor din conturile lor.
BCR Alert este un serviciu de alertare care permite transmiterea de alerte SMS pe telefonul mobil personal sau pe email la adresa specificată de client, de fiecare dată când o operaţiune este efectuată din sau în conturile deţinute la BCR, aducând un plus de siguranţă şi control asupra tranzactiilor executate prin detaliile incluse în alerte (locaţia efectuării operaţiunii, data şi ora).
BCR Alert a fost lansat în Octombrie 2012 odată cu noile pachete de cont curent (ClasiCont, ExtraCont şi TotalCont), fiind activat în proporţie de 97% de clienţii BCR care deţin aceste pachete de cont curent. Dintre aceştia 29% deţin serviciul BCR Alert în pachetul ClasiCont, 25% în pachetul ExtraCont şi 43% în pachetul TotalCont.
“Clienţii BCR au posibilitatea să îşi personalizeze tipul de alerte, suma de la care se generează alertele şi să schimbe canalul pe care se primesc aceste mesaje (de exemplu, de pe SMS pe Email şi invers). Aceste modificări se pot face atât prin intermediul platformei Click 24 Banking BCR (internet banking), cât şi prin intermediul serviciului Alo 24 Banking BCR, intrând în legătură telefonică cu un consilier BCR, la numărul 0800.801.227 (0800.801.BCR). În plus, clienţii BCR care aleg să primească notificările prin Email beneficiază de un numar nelimitat de alerte pe care le pot primi pentru tranzacţiile efectuate, fără să plătească vreun comision suplimentar”, a declarat Bogdan Octavian Marin, Director Executiv Managementul Canalelor Retail in cadrul BCR.
Serviciul BCR Alert este preferat şi de deţinătorii celorlalte pachete de cont curent aflate în portofoliul băncii, aceştia achiziţionandu-l pe baza abonamentului lunar de administrare de 2 lei pentru serviciul BCR Alert şi 5 lei pentru varianta extinsă, BCR Alert Plus.
“Uitându-ne la distribuţia clienţilor care folosesc serviciul BCR Alert majoritatea utilizatorilor sunt bărbaţi (56%), din segmentul populaţiei active, cu vârsta cuprinsă între 25 – 45 de ani. În topul operaţiunilor pentru care BCR trimite alerte clienţilor săi se afla operaţiunile efectuate la ATM, urmate de cele efectuate cu cardul la comercianţi, prin Click 24 Banking BCR şi pentru mandatele de Direct Debit”, a adaugat Bogdan Octavian Marin.
Serviciul BCR Alert este disponibil clienţilor BCR în două variante:
· BCR Alert oferă clienţilor BCR alerte pentru:
o toate încasările de minim 100 RON /sau alte unităţi monetare, înregistrate în contul pe care este activat serviciul;
o toate plăţile efectuate automat în urma configurării de către client a mandatelor de plată repetitivă sau de debitare directă, indiferent de suma plăţii/facturii. Pentru plăţile automate clientii BCR care au serviciul BCR Alert activat beneficiază de o notificare suplimentară, cu o zi înaintea executării platii pentru a le reaminti acestora asupra plăţii ce urmează să fie executată pentru a asigura disponibilul in cont sau pentru a întrerupe mandatul, în funcţie de necesitatea fiecarui client.
· BCR Alert Plus oferă transparenţă totală clienţilor BCR, aceştia primind alerte pentru operaţiunile menţionate în cadrul opţiunii BCR Alert şi în plus pentru operatiuni de minim 100 de unitati monetare (ex. 100 RON / 100 EUR), precum:
o toate plăţile efectuate cu cardul (la comercianţi sau online);
o toate retragerile de la ATM;
o toate plăţile efectuate online prin Click 24 Banking BCR sau la telefon prin intermediul Alo 24 Banking BCR;
o toate operaţiunile realizate la echipamentele acceptatoare de numerar (Maşinile Multifuncţionale si Ghiseele Automate, prezente in unitatile BCR si in zonele cu acces 24/7, Easy 24 Banking).
{mosloadposition user9}