„Scade Rata”
Cea mai amplă campanie de loializare derulată recent în domeniul bancar, oferta de rate reduse a Băncii Comerciale Române – Scade Rata, a fost accesată de peste 20.000 de clienţi în trei luni de la lansare.
„Prin campania de loializare Scade Rata facilităm accesul clienţilor la împrumuturi eficiente cu beneficii clare şi imediate: rate reduse în medie, la nivel de ţară, cu 20%, comisioane ZERO (de analiză, de administrare), asigurare de viaţă GRATUITĂ şi înlesnirea substanţială a procesului de aprobare. Am oferit clienţilor noştri o soluţie comercială concretă, aliniată la condiţiile economice existente. Am reuşit să ne atingem scopul şi vom continua”, spune Dana Demetrian, Vicepreşedinte Retail & Private Banking, BCR.
Până la acest moment, valoarea medie a unui credit refinanţat este de 26.500 euro la nivel naţional. Reducerea medie a ratelor lunare se situează în jurul procentului de 17% pentru cele mai mari localităţi urbane, înregistrându-se valori după cum urmează: Timişoara – 18%, Sibiu, Ploieşti, Cluj şi Braşov – 17%, Bucureşti – 16%.
Pe parcursul campaniei Scade Rata, BCR a distribuit în toată ţara peste 150.000 de exemplare din Ghidul pentru imprumuturi responsabile. Acest îndrumar a fost creat în parteneriat cu Asociaţia Utilizatorilor Români de Servicii Financiare (AURSF) pentru a promova principiile unei creditări responsabile şi creşterea nivelului de educţie financiară a consumatorilor. Ghidul conţine informaţii, exemple şi instrumente concrete pentru a lua decizii financiare mai bine informate.