Banca Comercială Română (BCR) a lansat noua versiune a website-ului său – www.bcr.ro.
Cu un design nou, care are la bază unul dintre cele mai avansate sisteme de administrare a conținutului, clienții Băncii Comerciale Române beneficiază, acum, de o experiență nouă, de un conținut mai simplu, mai prietenos, mai ușor de înțeles, de o vizibilitate mai mare a produselor și serviciilor aflate în prim-plan, dar și de posibilitatea de a solicita online produsele băncii prin formularele existente în majoritatea paginilor de produs.
“Suntem foarte mândri că am finalizat implementarea noului website www.bcr.ro, chiar mai devreme decât lansarea planificată inițial, însă acest lucru a însemnat o cantitate foarte mare de muncă și dăruire din partea echipei de proiect. EMIL, așa cum îi spunem noi noului website BCR, nu este doar un simplu site, este angajamentul nostru față de client, este încă un pas în demersul nostru de a schimba imaginea și abordarea BCR în mediul online”, a declarat Marian Ignat, Director Executiv Digital Banking, BCR.
Noul www.bcr.ro este adaptat pentru toate dispozitivele (telefon, tabletă, desktop) și indică rapid și precis locația sucursalelor și bancomatelor BCR din apropiere prin funcția de geolocalizare din browser.
„Vom continua să îmbunătățim noul site până când vom reuși să-l transformăm într-un important canal de vânzare. Noul design al website-ului www.bcr.ro este doar primul pas din seria de noutăți digitale pe care le pregătim în 2016. Am început prin regândirea întregului conținut referitor la serviciile și produsele noastre, astfel încât să fie mai relevant pentru clienții noștri și mai simplu de înțeles. Cu alte cuvinte, am tradus banking-ul pe înțelesul tuturor. Am integrat website-ul dedicat produselor digitale (www.24banking.ro) în noul www.bcr.ro și am creat o secțiune “Help Center” în care încercam să oferim răspunsuri clare celor mai frecvente întrebări primite până acum. De asemenea, clienții pot căuta ceea ce îi interesează folosind direct secțiunea de “Căutare” care funcționează predictiv”, a declarat Cristian Mustață, Șef departament Strategie Digitală, BCR.