· BCR a procesat primele 9.500 de facturi electonice din Romania pentru compania EDENRED (ex Accor Services)
· Serviciul de facturare electronica, e-Factur@, asigura emiterea, arhivarea si transmiterea facturilor integral în mediu electronic; documentele arhivate au deplină valoare legala
· Serviciul asigură economii semnificative de timp si costuri de procesare precum si de spatiu de stocare
Banca Comerciala Romana (BCR) a procesat primele facturi in format electronic din Romania, emise de furnizorul de servicii preplatite EDENRED, dupa ce, in premiera in Romania, banca lansase impreuna cu TRANSFOND serviciile de facturare electronica (e-Factur@). Serviciul e-Factur@ asigura atat emiterea facturilor cat si arhivarea şi, respectiv, livrarea/transmiterea acestora integral în mediu electronic, înlocuind procesul similar desfăşurat pe suport hârtie.
“BCR a procesat primele facturi emise in format electronic din Romania – un lot de 9.500 de facturi ale companiei EDENRED (ex Accor Services). La nivel operational, serviciul asigură îmbunătățirea proceselor de monitorizare, accelerare, fluidizare şi control al fluxurilor de numerar. Intentionam sa dezvoltam in viitor si optiunea transmiterii facturii electronice prin intermediul serviciului internet banking BCR catre destinatarii finali”, a declarat Valentin Florin Galatanu, directorul executiv al Directiei Tranzactii Bancare din cadrul BCR.
„E-business a devenit un fenomen curent in relatiile de afaceri si un instrument care reduce costurile proceselor de lucru ale clientilor nostri. In acest context si in calitate de lider al serviciilor de corporate banking din Romania, ne concentram pe promovarea si dezvoltarea continua a produselor inovatoare si eficiente precum serviciul e-Factur@” a declarat Alice Madalina Badalicescu, Coordonator in cadrul Directiei Group Large Corporate, gestionarul relatiei de afaceri cu Edenred.
“Serviciul e-Factur@ ne permite un control mai bun al fluxului operational si o eficientizare a costurilor implicate de emiterea si transmiterea facturilor. Datorita avantajelor clare pe care le aduce partenerilor nostri – rapiditate, eliminarea riscului de pierdere sau deteriorare, posibilitatea de arhivare electronica – contam pe o adoptie rapida a noului serviciu, oferit in premiera in Romania,” a declarat Ileana Comanescu, CFO al Edenred Romania.
Serviciul e-Factur@ este oferit sub forma unei aplicaţii unice securizate, la care se pot conecta atât emitenţii de facturi, cât şi destinatarii acestora. Documentele arhivate au valoare de document justificativ din punct de vedere legal, nefiind necesară tipărirea şi păstrarea acestora pe suport hârtie. Serviciul faciliteaza, astfel, economii semnificative de timp si costuri de procesare precum si de spatiu de stocare.
Aplicaţia de facturare electronică e-Factur@ este parametrizată pentru a procesa un volum de facturi cuprins între 50 şi 500.000 zilnic, scalabil nelimitat. Sistemul central este administrat în totalitate de către TRANSFOND, atât tehnic cât şi funcţional, astfel încât clienţii să îşi poată concentra/direcţiona eforturile către alte zone de business.
Edenred, liderul mondial in tichete de servicii preplatite, ofera solutii pentru cresterea bunastarii personale si imbunatatirea performantelor organizatiilor. Activand in 40 de tari, cu 6 000 de angajati, aproape 500 000 de clienti din sectorul public si privat, 33 milioane de utilizatori si 1,2 milioane de parteneri afiliati, Edenred ofera o gama larga de produse, grupate in doua categorii principale:
•Beneficii pentru angajati si diverse comunitati prin tichetele de masa (Ticket Restaurant, Ticket Alimentation) si imbunatatirea calitatii vietii (Ticket CESU, Childcare Vouchers, etc.).
•Solutii pentru stimularea performantei si gestionarea cheltuielilor (Ticket Car, etc.), motivare si recompensare (Ticket Compliments, Kadeos, etc.) si noi servicii preplatite pe suport electronic.
In 2009, Edenred a generat un volum emis de 12,4 miliarde de euro, din care 50% provenind din pietele in dezvoltare.
In Romania, de peste 10 ani, Edenred ofera solutii pentru o viata mai usoara pentru 1 500 000 de persoane, din cele 35 000 de companii client.