Banca Comercială Română a lansat noul portal www.bcr.ro.
Având o structură nouă, axată pe nevoile clienţilor, noul site aduce în prim plan şi la îndemâna vizitatorilor detalii despre cele mai căutate produse şi servicii ale băncii (credite – Divers BCR, Carduri de credit şi programul de loialitate, aplicaţiile de tranzacţionare la distanţă – 24Banking.ro, produsele de economisire – Maxiplus BCR)
„La finalul unui efort de câteva luni de zile BCR a reuşit să îşi transforme platforma online în una dintre cele mai atractive şi dinamice din sistemul bancar românesc. Axată pe nevoile clienţilor săi din perspectiva simplificării în utilizare, platforma permite unui client care are nevoie de detalii/consultanţă pe un produs de tip credit, spre exemplu, ca printr-un singur click să obţină informaţiile dorite. Acum totul este mult mai la îndemână şi mai comod pentru clienţii noştri”. – Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail BCR
Totodată, noul portal aduce îmbunătăţiri semnificative în viteza de încărcare a paginilor aducând clienţilor un plus de satisfacţie în utilizarea şi navigarea printre oferta de produse şi servicii BCR.
Portalul pune la dispoziţia vizitatorilor şi un instrument nou, “Simulatorul de economisire-investire BCR” https://simulatorfinanciar.bcr.ro, care generează soluţii personalizate de economisire-investire pentru clienţi în funcţie de nevoile şi particularitatile financiare ale. Soluţiile constau în produse, respectiv combinaţii de produse din oferta consolidată de economisire şi investiţii a BCR şi Erste Group în România.
Aplicaţia oferă informaţii despre produsele de economisire bancare clasice, cum ar fi depozitele şi conturile de economii, cele de bancassurance (de ex. Poliţele de asigurare de viaţă cu componenta investiţională), unităţile de fond, pensiile private şi facultative, produsele de economisire – creditare (ex. Produsele BCR Banca pentru Locuinţe), cât şi despre produsele de investiţii clasice, cum ar fi obligaţiunile corporative şi de stat.
De asemenea, BCR vine în întâmpinarea nevoilor de mobilitate ale clienţilor săi şi le oferă varianta mobilă a portalui – m.bcr.ro, versiune ce a fost optimizată pentru telefoanele cu acces la internet.
Conform unor studii BCR, cele mai frecvente tranzacţii pe care le fac clienţii bancii, utilizatori de internet banking, sunt plăţile de facturi şi transferurile între conturi proprii iar cele mai utilizate telefoane mobile (smartphones) sunt – Nokia, HTC şi Iphone. Soluţia m.24banking.ro este utilizată în general pentru efectuarea de tranzacţii în lei (95%), de tip intrabancar (65%).
„Prin dezvoltarea acestei noi soluţii, BCR dovedeşte că răspunde nevoilor clienţilor săi dezvoltând functionalităţi prin care aceştia pot fi în permanentă legatură cu banca lor”, a adăugat Bogdan Marin.