şi practici de responsabilitate socială corporatistă
Banca Comercială Română (BCR) a primit aseară, la Gala regională Good CSR organizată de Braun&Partners, la Budapesta, premiul pentru cel mai bun raport scurt Good CSR din România. (CSR – responsabilitate socială corporatistă)
Evenimentul a adunat aproximativ 30 de companii din România, Ungaria şi Polonia. Acestea au sărbătorit publicarea cărţii “Good CSR 2009 – Cartea Responsabilităţii sociale corporative”, care adună 30 de rapoarte scurte GRI din Europa Centrală şi de Est. Cele mai bune rapoarte din regiune au fost răsplătite cu premiile Good CSR de către un juriu independent.
“Este prima oară când BCR a întocmit un raport de acest gen şi premiul ne arată că suntem pe calea cea bună încă de la început. Pentru noi, în calitate de beneficiar major al comunităţii prin intermediul afacerilor pe care oamenii le fac cu BCR, este vital ca, la rândul nostru, să restituim o parte din beneficii către comunitate. Recunoaşterea internaţională se sprijină pe efectele în plan social ale activităţii noastre şi ne ajută să atragem cât mai mulţi parteneri în sfera CSR” a declarat Ramona Chirilă, şef departament Relaţii Comunitare, BCR
Programul Good CSR, dezvoltat de grupul de consultanţă Braun & Partners Network, reprezintă o iniţiativă unică în zona comunicării responsabilităţii sociale corporatiste (CSR) deoarece oferă posibilitatea de a avea în aceeaşi platformă toate activităţile de CSR, de la IMM-uri până la multinaţionale. Programul reprezintă atât o platformă credibilă şi standardizată de comunicare, cât şi un instrument pentru companiile care vor să publice rapoarte scurte şi complete de responsabilitate socială corporatistă şi să comunice părţilor lor co-interesate realizările în domeniul responsabilităţii sociale. Good CSR 2009 îşi propune să popularizeze responsabilitatea socială corporatistă şi să răspândească bunele practici.
Companii românesti, unguresti şi poloneze s-au alăturat programului Good CSR în 2009. Participanţii şi-au pregătit rapoarte scurte de tip “C” de companie sub indicatorii internaţionali Global Reporting Initiative (GRI) referitori la performanţa non-financiară, au comunicat despre practicile şi realizările în CSR atât angajatilor cât şi părţilor co-interesate externe.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}