conform The Gunn Report, pentru al treilea an la rând
BBDO Worldwide a câştigat, pentru al treilea an consecutiv, primul loc în The Gunn Report. Declarată reţeaua anului în 2008 la Festivalul de Publicitate de la Cannes, la Clio Awards, la The One Show, la New York Festivals, BBDO Worldwide este şi în acest an desemnată de către The Gunn Report drept cea mai creativă reţea, înregistrând un record neegalat până acum de nicio altă reţea de comunicare din lume.
Graffiti BBDO Bucureşti a contribuit la performanţa reţelei prin premiile şi nominalizările obţinute anul acesta la festivalurile internaţionale de creaţie. Graffiti BBDO a fost nominalizată la Cannes Lions, Eurobest, New York Festivals şi Golden Drum şi a câştigat două premii Gold Angel la AdPrint.
„Este vorba despre The Work. The Work. The Work. Sloganul pe care fiecare agenţie BBDO din lume îl tratează cu sfinţenie. Din Noua Zeelandă, Columbia, Japonia şi până în România, am arătat că, în defintiv, este vorba despre echipă şi despre o cultură comună. Este vorba despre fiecare dintre noi. Este vorba despre respect faţă de clienţi şi faţă de munca noastră. Suntem mândri să fim BBDO. Suntem mândri că împreună am făcut ca BBDO Worldwide să fie, pentru a treia oară la rând, cea mai creativă reţea de comunicare din lume”, declară Nora Marcovici, CEO BBDO Group România.
Birourile BBDO din 23 de ţări au adunat punctaje pentru acest al şaselea succes al BBDO Worldwide în cei zece ani de când The Gunn Report este o referinţă pentru clasamentul creativităţii la nivel mondial. Mai mult, aceasta reprezintă de trei ori mai multe succese în The Gunn Report decât orice altă reţea de comunicare.
The Gunn Report este singurul clasament imparţial al creativităţii, realizat anual de Donald Gunn şi echipa lui. Anuarul adună punctajele obţinute în timpul anului de către agenţii în festivalurile internaţionale de creaţie.
BBDO Worldwide este parte a Omnicom Group Inc, una dintre companiile de vârf în domeniul marketingului şi comunicării organizaţionale. BBDO Worldwide este cea de-a treia mare reţea de agenţii la nivel mondial, având 287 agenţii în 79 de ţări.
În România, cea mai creativă reţea de comunicare din lume este prezentă prin Grupul BBDO România, din care fac parte agenţiile: Graffiti BBDO, Pleon Graffiti, Media Direction şi Proximity.
{mosloadposition user10}