Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BBDO Worldwide castiga The Big Won, fiind cea mai premiata retea

de publicitate din lume şi în 2008

The Big Won 2008 a desemnat BBDO Worldwide, pentru al treilea an consecutiv, ca fiind cea mai premiată reţea de comunicare din lume (Most Awarded Agency Network in the World Across Every Marketing Communications Discipline). Raportul Big Won, fondat în 2003, sumarizeaza cele mai bune rezultate la nivel mondial in comunicare si marketing, din toate disciplinele si canalele. Performanţa de anul trecut a BBDO Worldwide se traduce în:
§    Opt agenţii BBDO pe primul loc al clasamentului din ţările lor;
§    BBDO New York – cea mai premiată agenţie din lume în 2008;
§    Patru dintre campaniile dezvoltate de BBDO au fost cele mai premiate la nivel mondial, în categoriile lor (All Media combined, Digital, Alternative & Innovative Media si Posters). Lucrările premiate includ campania multimedia “Voyeur” pentru HBO – //www.youtube.com/watch?v=FRWxaqINhZM –  cea mai premiata lucrare publicitară din lume în 2008, sau campania “Cables” pentru BBC – //theinspirationroom.com/daily/2008/bbc-world-cables/  (ambele create de BBDO New York).

Conform punctajului The Big Won – care ia in considerare atât calitatea cât şi numărul premiilor obţinute de agenţii în 2008 – BBDO surclasează reţeaua de pe locul al doilea cu peste 600 de puncte.

De altfel, în 2008 BBDO Worldwide a dominat detaşat creativitatea din întreaga lume. Mai mult decât clasarea pe primul loc în Big Won, BBDO are primul loc şi în The Gunn Report, un alt clasament în funcţie de premiile de creaţie obţinute de agenţii şi reţelele din care fac parte. De asemenea, BBDO Worldwide este şi cea mai premiată reţea de comunicare din lume la Festivalul International de Publicitate de la Cannes.

Patrick Collister, autorul şi fondatorul The Big Won, declară că “marile câştigatoare în 2008 nu sunt neapărat idei dezvoltate integrat, cât idei care transcend media”.

“Ţelul nostru este să creăm şi să livrăm cel mai bun şi mai captivant conţinut publicitar – <<The Work, The Work, The Work>>”, spune şi Andrew Robertson, Preşedinte şi CEO, BBDO Worldwide, “pentru că aşa sporim valoarea investiţiei pe care clientul o face în respectiva lucrare. Acest raport este, aşadar, cel mai bun reper pe care îl avem despre cum ne descurcăm.”

Bucuresti, 19.01.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.