fiind cea mai premiată reţea de publicitate din lume în 2007
După ce a fost desemnată în The Gunn Report 2007, pentru a doua oară la rând, drept cea mai premiată reţea internaţională de creaţie, după ce şi-a adjudecat la Festivalul de Publicitate de la Cannes trofeul ’Reţeaua Anului’, BBDO Worldwide îşi completează lista performanţelor din 2007 câştigând ’The Big Won’ şi ocupând prima poziţie în topul mondial al celor mai premiate reţele de publicitate. The Big Won Report este unul dintre cele mai prestigioase clasamente anuale din industrie, un top al celor mai premiate agenţii şi reţele de comunicare din lume.
BBDO Worldwide se impune, astfel, pentru al doilea an consecutiv ca fiind reţeaua cu cele mai bune rezultate din lume pentru toate formele de comunicare.
”Scopul nostru este: ‘The Work The Work The Work’ şi numai astfel putem câştiga pentru clienţii nostri. Faptul că suntem cea mai premiată reţea din lume la toate categoriile de comunicare este un criteriu important prin care ne putem aprecia realizările. Ne propunem să câştigăm The Gunn Report şi The Big Won în fiecare an”, a precizat Andrew Robertson, President and CEO, BBDO Worldwide.
Printre realizările BBDO Worldwide punctate în clasamentul The Big Won se numără:
· ”Top Network”, BBDO Worldwide devansând cu 50 de puncte următorul clasat.
· Proximity Worldwide – reţeaua de relationship marketing a BBDO – a fost desemnată, pentru a doua oară, “Top Network in Direct Marketing” cumulând cu 200 de puncte mai mult decât reţeaua clasată pe locul II în top.
· Reteaua BBDO a avut cele mai multe “Top Creative Agencies in the World”.
“BBDO este una dintre acele puţine reţele care rescriu regulile comunicării, creând lucruri cu care oamenii chiar aleg să relaţioneze. Este, de asemenea, de apreciat faptul că succesul agenţiilor BBDO în cadrul The Big Won are la bază lucrări reale pentru clienţi reali… Spre deosebire, alte agenţii din alte reţele au obţinut punctaje mari cu campanii, care deşi nu erau neapărat <campanii fantomă>, păreau mai degrabă create cu gândul la palmaresul agenţiei, decât la necesităţile pe care le-ar avea business-ul clientului”, notează Patrick Collister, fondatorul şi autorul clasamentelor mondiale The Won Report & The Big Won.
BBDO Worldwide este parte a Omnicom Group Inc, una dintre companiile de vârf în domeniul marketingului şi comunicării organizaţionale. BBDO Worldwide este cea de-a treia mare reţea de agenţii la nivel mondial, având 316 agenţii în 77 de ţări.
În România, reţeaua anului 2007 este prezentă în piaţa de comunicare prin Grupul BBDO România, din care fac parte agenţiile: Graffiti BBDO, Pleon Graffiti, Media Direction şi Proximity.
{mosloadposition user10}