Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BBDO Romania comunica lansarea Dacia Sandero

BBDO România semnează campania de lansare a Daciei Sandero, cel mai nou model al producătorului român Automobile Dacia.

Prin introducerea modelului Sandero, Dacia adresează o nouă provocare pieţei auto, propunând un model hatchback cu un design atrăgător şi un preţ extrem de competitiv. “Prin această lansare, Dacia îşi propune practic să crească cererea pentru acest tip de maşină, hatchback, într-o piaţă unde se vând preponderent modele tricorp. Tendinţa pentru maşini compacte, de mici dimensiuni este un trend al pieţei din vest care începe să se instaleze şi la noi” spune Eduard Croitoru, director de publicitate la Automobile Dacia.
Campania de lansare a modelului Sandero are un target reprezentat de tineri activi, cu venituri în creştere, independenţi, pragmatici, deschişi şi încrezători în viitor.  

“E întotdeauna o provocare atunci când lucrezi cu un target tânăr. Generaţia actuală de tineri adulţi marchează o ruptură serioasă faţă de cei de dinainte. A fost dificil dar şi captivant să încercăm să le înţelegem nevoile, aspiraţiile, pasiunile şi planurile lor de viitor. Avem încrederea că am găsit cuvintele potrivite pentru a iniţia o conversaţie între ei şi Dacia Sandero.” spune Dan Şendroiu, account planner la Graffiti BBDO.

Conceptul creativ care stă la baza campaniei de lansare a Sandero a fost dezvoltat de echipa Graffiti BBDO, care a declinat execuţii pentru media convenţionale şi inovative. Campania se numeşte “Play”, tocmai pentru că propune imaginea unei maşini sportive, simpatice şi jucăuşe.

„Întâlnirea cu Sandero: după luni de aşteptare, într-un hangar de fabrică protejat cu grijă… cam ca-ntr-un spot. A fost simpatie la prima vedere. Poate pentru că hatchback – hatchback, dar nu ne-o imaginam nici atât de drăguţă şi nici cu o alură atât de sporty. Conceptul unei maşini jucăuşe, care te binedispune şi la volanul căreia chiar şi într-o zi oarecare, în plin oraş, vei avea chef de joacă, de condus, de făcut lucruri, s-a născut în parte de aici şi în parte din faptul că, pentru prima oară, Dacia are cu adevărat ceva de oferit unui target tânăr, momentan fără familie şi fără cine ştie ce alte obligaţii în afară de job, pus pe evadat din cotidian şi rutină cât mai des, de preferinţă în gaşcă, şi implicit pe distracţie.” mărturiseşte Roxana Panaitescu, group creative director la Graffiti BBDO.

Filmările pentru spotul „Play” au avut loc pe străzile Barcelonei. A fost un tur de forţă în timpul căruia, ca la orice filmare de exterior, echipa a pândit fiecare nor care ar fi putut perturba racordurile de lumină sau asfaltul uscat. „Mai multe palpitaţii ne-a dat o salvare care a blocat zeci de minute bune strada pe care trebuia să filmăm ultimele cadre, în timp ce soarele nostru apunea imperturbabil şi parcă pe ffwd…” îşi aminteşte group creative directorul Roxana Panaitescu.

Componenta de media este dezvoltată de Media Direction, agenţie a grupului BBDO România. Campania se desfăşoară la nivel naţional în perioada 13 iunie – 12 iulie, printr-un mix care cuprinde TV, print, OOH, radio şi internet. Prima parte a campaniei, până pe 22 iunie, a cuprins Operaţiunea Porţi Deschise (invitaţie în show-room-urile Dacia) şi Jocul Cheii (în cadrul căruia consumatorul era invitat să încerce cheile descoperite în inserturile din presă, pentru a putea câştiga una din maşinile puse în concurs). Cea de-a doua parte a campaniei constă în comunicare directă, pe produs.

Echipa BBDO care a dezvoltat campania de lansare a Sandero este formată din: Ema Prisca (creative director), Roxana Panaitescu (group creative director), Paul Goţi (senior art director), Costin Bogdan (junior copywriter) şi Traian Aron (junior art director); Ştefan Chiriţescu (head of planning), Dan Şendroiu (account planner) şi Simona Costea (account director) de la Graffiti BBDO; Diana Şurubaru (group media manager) şi Elena Munteanu (media planner) de la Media Direction. Partea video este dezvoltată de Liviu Isop (AV production manager) de la Graffiti BBDO şi casa de producţie MultimediaEst, împreună cu regizorul Toby Tremlett. Din partea clientului Dacia s-au implicat în campanie Rafael Treguer (director marketing Dacia Renault), Eduard Croitoru (director publicitate Dacia) şi Viviana Popescu (responsabil publicitate Dacia).

Bucuresti, 03.07.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.