Pentru a patra oară consecutiv
BBDO Worldwide stabileşte un nou record mondial, obţinând pentru a patra oară consecutiv titlul de „Cea mai premiată reţea de comunicare din lume” conform The Gunn Report. BBDO şi-a surclasat principalul competitor la acest premiu cu 43 de puncte.
La recordul BBDO de anul acesta au contribuit 27 de agenţii din toate colţurile lumii, cu work pentru 69 de clienţi distincţi.
Şase dintre agenţiile BBDO au intrat în topul celor mai premiate 50 de agenţii din lume: Almap BBDO – pe locul 2 şi, respectiv, 5 în topul agenţiilor de Interactive caştigătoare; BBDO New York – pe locul 7 în top, AMV BBDO pe locul 9, BBDO/Proximity Malaysia pe locul 15, CLM BBDO pe locul 29 şi BBDO Argentina pe locul 44.
BBDO a avut şi două dintre cele mai premiate campanii de print din lume: este vorba despre campania pentru Jeep (creată de BBDO/Proximity Malaezia) şi campania pentru Alka –Seltzer (creată de CLM BBDO) precum şi unul dintre cele mai premiate spoturi TV din lume – spotul pentru Volkswagen creat de Almap BBDO, care ocupă locul 9 în acest top.
La toate acestea se adaugă şi rezultatul obţinut pentru campanii integrate: campania pentru Yellow Pages realizată de Colenso BBDO s-a clasat pe locul 13 la categora „All Gunns Blazing”.
"În orice colţ al lumii, în BBDO se lucrează cu pasiune, se construiesc tradiţii, se nasc legende, se trasează noi standarde, se revolutioneaza, se cultiva talente si se respecta munca. Toate acestea conduc la "The Work" – premiat la nivel global patru ani la rând de The Gunn Report. A fi parte integrantă din BBDO Worldwide, înseamnă să fii «simply the best». Şi cred că noi, aici la BBDO România, am reuşit să dovedim acest lucru.", declară Nora Marcovici, CEO BBDO România.
„Graffiti/BBDO este agenţia anului în România şi parte integrantă a celei mai creative reţele de comunicare din lume. Asta pentru că în BBDO credem cu toţii în talentele capabile să facă diferenţa” declară Cosmin Rădoi, Managing Director Graffiti/BBDO.
Premiul de anul acesta este cel de-al şaptelea pe care BBDO Worldwide îl câştigă în cei 11 ani de existenţă ai „The Gunn Report”.
2009 a fost, de altfel, anul premiilor pentru BBDO Worldwide, care a mai obţinut distincţia de „Reţeaua Anului” de 10 ori, continuând tradiţii şi stabilind noi recorduri:
– Cannes (al treilea an la rând)
– Caples (Proximity & BBDO împreună pentru a cincea oară la rând)
– Clios (al doilea an la rând)
– Creativity Awards
– Echos (Proximity pentru al patrulea an la rând)
– El Ojo de Iberoamerica (al şaptelea an la rând)
– El Sol (a doua oară în ultimii trei ani)
– FIAP (patru ani la rând)
– New York Festivals (al doilea an consecutiv)
– One Show (al doilea an la rând)
BBDO Worldwide este parte a Omnicom Group Inc, una dintre companiile de vârf în domeniul marketingului şi comunicării organizaţionale. BBDO Worldwide este cea de-a treia mare reţea de agenţii la nivel mondial, având 287 de birouri în 79 de ţări.
În România, reţeaua anului 2009 este prezentă în piaţa de comunicare prin Grupul BBDO România, din care fac parte agenţiile: Graffiti BBDO, Pleon Graffiti, Media Direction şi Proximity.
{mosloadposition user10}