{mosimage}· BAXI estimeaza ca 30% din vanzarile pe anul 2010 vor proveni din acest program
BAXI Romania, parte a Grupului BDR Thermea, extinde programul “Rabla la centrale” catre segmentul comercial – industrial. Decizia este motivata de rezultatele primei faze a acestui program, destinata persoanelor fizice si demarata in septembrie 2009. In doar patru luni, programul a generat 10% din totalul de unitati vandute de catre BAXI in cursul anului precedent. Pentru noul segment abordat, primele de casare oferite de BAXI variaza intre 3.000 si 7.000 lei pentru module de centrale cu condensare cu puteri cuprinse intre 170 kW si 450 kW.
„Toata lumea traverseaza o perioada cu dificultati de anul trecut. Este un timp al reevaluarii eficientei si al controlului cheltuielilor. Programul BAXI, singular in industria termotehnica locala, aduce un dublu beneficiu: atat sprijin financiar la achizitionarea unei centrale termice noi, prin prima de casare, cat si prin economiile ulterioare de energie, generate de folosirea echipamentelor cu eficienta energetica crescuta”, a declarat Sever Scarlat, Director General BAXI Romania.
In prima faza a proiectului, cea destinata persoanelor fizice, au fost vandute peste 600 de unitati de centrale termice, reprezentand aproximativ 15% din cifra totala de afaceri BAXI pe anul 2009.
Cel mai mare volum de vanzari a fost inregistrat de zona Transilvania, unde reteaua de gaz a fost implementata mult mai devreme decat in restul tarii. In plus, aceasta zona a fost in avangarda modernizarii confortului termic, prin centrale individuale, echipamentele avand insa acum o varsta medie de peste 6 ani. Necesitatea inlocuirii este data de faptul ca, dupa aceasta perioada, costurile de intretinere si reparatii cresc, iar consumul de combustibil este mare din cauza uzurii si tehnologiilor depasite.
Etapa a doua a programului, dedicata segmentului comercial-industrial vizeaza inlocuirea cazanelor pe combustibil solid, electric, lichid sau gazos, precum si sobe pe combustibil gazos sau solid, care sunt folosite pentru incalzirea cladirilor publice (scoli, spitale, primarii etc.), cladirilor de birouri, spatiilor comerciale si industriale etc. BAXI Romania estimeaza ca va inlocui in anul 2010 un numar de 3000 centrale termice prin acest program.
Extinderea programului s-a facut pe baza solicitarilor venite atat din partea partenerilor comerciali si a retelei de magazine Do It Yourself, in care BAXI este prezent, cat si a clientilor finali, care au primit informatii privind acest program.
“Compania se asteapta ca in 2010, al doilea an de criza, sa depaseasca o cifra de afaceri de 4,5 mil. EUR, iar vanzarile realizate prin programul Rabla sa atinga pragul de 30%, din totalul de 10.300 unitati estimate. Cu toate ca industria termotehnica va continua scaderea volumului de centrale termice in special pe segmentul standard, vizam compensarea trendului prin schimbarea mixului de produse vandute, o pondere semnificativa in aceasta proiectie reprezentand-o centralele cu eficienta crescuta, centralele cu condensare”, a adaugat Sever Scarlat.
Dupa estimarile companiei, numarul de centrale termice cu varsta mai mare de 6 ani se ridica la circa 1 mil. unitati. Conform statisticilor, circa 6% (60.000 unitati) din acest gen de echipamente sufera interventii majore in perioada post-garantie, ceea ce conduce, in cele din urma, la necesitatea inlocuirii cu unele noi.
Pentru a raspunde necesitatilor acestui segment, BAXI propune solutii cu module cascadate de centrale cu condensare, putand astfel acoperi o plaja variata de puteri. Randamentul mult mai mare si consumul semnificativ mai scazut reprezinta principalele argumente pentru inlocuirea centralelor vechi de puteri mari, cu centrale de puteri mai mici, legate in cascada. Mai mult, in eventualitatea unei revizii sau defectiuni survenite la una dintre centrale, beneficiarul nu ramane fara caldura sau apa calda, celelalte centrale putand prelua o parte dintre necesitati.
Pe langa avantajul unic pe piata oferit de prima de casare de pana la 7.000 Ron, in cadrul extinderii programului catre sectorul comercial-industrial, gama de produse este exclusiv formata din echipamente cu eficienta crescuta (in condensare), ce conduce la scaderea cu pana la 40% a consumului de combustibil fata de tehnologiile standard.
Campania „Rabla la centrale” se va desfasura pana la sfarsitul anului 2010, si evidentiaza motivele pentru care utilizarea solutiilor termice marca Baxi reprezinta o necesitate in conditii de grija sporita pentru consum, calitate si confort.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}