ROM, batonul cu o vechime de 46 de ani pe piaţa din România, are acum un nou slogan: „The taste of coolness!”. Noua imagine a batonului ROM este susţinută de o campanie de comunicare integrată ce începe din această toamnă şi care împrumută din valorile „Visului american”. Astfel, brandul iese pe piaţă cu o imagine nouă, mai tinerească, plină de viaţă, relevantă pentru target-ul tânăr.
Schimbarea survine la nivelul ambalajului, unde steagul ţării a fost înlocuit cu simbolul american. Tinerii îşi doresc întotdeauna ceva nou şi palpitant care să îi provoace, iar ROM nu i-a dezamăgit niciodată în această privinţă.
ROM a fost întotdeauna un brand curajos, care nu s-a ferit de controverse şi de acestă dată a decis să comunice din nou printr-o campanie care, între altele, nu este exclus să genereze o dezbatere aprinsă în rândul tinerei generaţii cu privire la actualitatea valorilor româneşti. Ca întotdeauna, ROM îşi doreşte să intre în dialog cu consumatorii lui fideli şi iată că acest lucru se întamplă din nou – răspunsurile pe care le-am primit deja de la consumatori fiind coplesitoare.
„Am auzit cu toţii de Visul american şi am crezut în el chiar dacă nu ni s-a cerut; Românii au nevoie de simboluri puternice care să-i motiveze şi să-i inspire iar ROM se schimbă pentru ei: de azi, el apare cu un nou ambalaj şi o nouă campanie”, spune Adrian Boţan, Creative Partner McCann Erickson.
Campania de lansare pentru noul brand ROM a început vineri, execuţiile putând fi urmărite în două spoturi TV pe principalele canale de televiziune, OOH în Bucureşti şi în cele mai mari oraşe ale ţării, ad-uri în presă, alte componente ale campaniei fiind orientate în zona de Internet, unde noul ROM va fi vizibil pe site-ul www.noulrom.ro, pe Facebook şi în bannerele online. Produsul se află deja pe piaţă în lanţurile mari de retaileri.
{mosloadposition user9}