Esti intr-o cafenea si iti astepti prietenii, dar minutele trec mai placut in timp ce urmaresti informatii despre orasele lumii, care ruleaza pe ecranele din interior. Afli de o promotie a unui magazin de haine, interactionezi cu ecranele accesand Facebook si, pana vin prietenii, deja ai castigat un voucher de reducere. Consultati apoi impreuna retetele de cocktail difuzate pe ecran, aflati de un eveniment la care sa mergeti in week-end sau vezi cum s-au distrat altii inaintea ta in acelasi loc ori vi se prezinta un nou tip de bere, pe care sunteti gata sa-l incercati.
Acesta este unul dintre scenariile la care ne putem gandi odata cu noua platforma interactiva de continut si advertising BarPlay, dezvoltata de Monopoly Digital, prima companie care a dezvoltat retele digital signage in Romania . Dupa cum se poate intui, platforma gandita special pentru locatii de tip HoReCa raspunde nevoilor tuturor partilor implicate – proprietar, advertiser si client – si permite interactivitatea intre acestia, angrenarea in promotii si campanii si recompensarea imediata a locatiei si clientului.
BarPlay este o platforma WebBasted, instalata pe un player Android si conectata la ecrane din locatii cu trafic mediu si mare, ideale pentru advertiseri datorita publicului targetat si interesului continuu al clientilor de a privi ecranele sau de a se angaja in interactivitate. Platforma pune la dispozitie continut informational, faciliteaza transmisiile sportive, programeaza concursuri cu intrebari si interactivitate cu aplicatia de smartphone sau cu social media. Paginile de Facebook, Twitter si Instagram ale locatiei sau ale celebritatilor, devin acum accesibile in locatii, intr-un format facil, cu informatie la zi.
“Pe de o parte, serviciul pune la dispozitia advertiserilor informatii auditate despre specificul si traficul locatiilor, pentru a-si personaliza si targeta mesajele catre o audienta cunoscuta, la locul de vanzare, national sau regional. Pe de alta parte, BarPlay este o sursa importanta de venituri pentru proprietarii locatiilor, care pot plasa si ei direct in platforma promotii, meniul zilei, feed pagina Facebook, oferte ale lor sau ale locatiilor din jur, care nu reprezinta competitie. Prin continutul relevant si captivant, timpul petrecut in locatie de catre clienti creste, iar posibilitatea ca un client nou sa se intoarca este acum si mai mare. In momentul de fata, 90% din baruri si cafenele au ecrane insa aproape toti proprietarii le utilizeaza pentru a transmite canale clasice tv, care in afara transmisiilor sportive, nu aduc neaparat un plus de valoare locatiei. Prin faptul ca am introdus si social media sau interactivitatea, suntem cu siguranta atractivi”, explicã Andrei Dumitru, Sales& Project Director Monopoly Digital.
Monopoly Digital se află în top 10 al operatorilor de rețele DOOH din lume, cu 4000 de ecrane montate în 700 de locații, din 80 de orașe. Monopoly Digital oferă servicii la cheie, pornind de la consultanță și dezvoltarea proiectului, până la montarea rețelei, crearea contentului și managementul rețelei 24/7. Printre clienții săi clasici se numără Dacia-Renault, Phillip Morris, Michelin, Mc Donald’s, BCR, BRD, Unicredit, Procter & Gamble, Kraft, Intersport.