Bergenbier lansează Imnul bărbaţilor, în cadrul campaniei de comunicare dedicate Zilei Bărbatului
Cu ocazia celebrării zilei de 5 mai, Bergenbier, berea bărbaţilor din România, lansează o nouă campanie de comunicare. Punctul central al acestei campanii îl reprezintă imnul dedicat bărbaţilor şi zilei lor aniversare. Spotul TV “Imnul” va putea fi vizionat începând de astăzi, 15 aprilie, pe posturile naţionale de televiziune şi pe reţelele sociale dedicate Zilei Bărbatului (Facebook, YouTube).
De-acum există Imnul bărbaţilor din România!
“Imnul”, noul spot, pune în scenă situaţii tipice din viaţa bărbaţilor şi urmăreşte să creioneze câteva din tipologiile masculine: “băutorii de apă cu hamei”, “iubitorii de animale bine preparate”, “activiştii mişcării anti-broccoli”, “antrenorii-amatori”, “iubitorii de frumos” etc.
Spotul TV se integrează perfect în noua campanie de comunicare Bergenbier pentru Ziua Bărbatului, care vorbeşte direct despre lucrurile ce îi leagă pe bărbaţi, despre regulile şi pasiunile lor, despre ceea ce îi aduce împreună şi îi leagă ca grup de prieteni.
“Ne onorează faptul că Ziua Bărbatului este astăzi mai mult decât o inţiativă de brand – asta ne-am dorit de la început. Şi am reuşit! Am făcut din Ziua Bărbatului o sărbătoare consacrată, pe care o aşteaptă şi o celebrează toţi bărbaţii din România. Astăzi, ziua de 5 mai în care sărbătorim Ziua Bărbatului este un fenomen social, un manifest pentru masculinitate şi totodată o performanţă unică pentru un brand de pe piaţa de FMCG din România”, a declarat Mihai Ghyka, Preşedinte Bergenbier S.A.
“Campania este o celebrare a universului bărbaţilor, definiţi prin gesturi intrinsec asociate cu felul lor de a fi – gesturi haioase, relaxate. Bergenbier are rolul său în toată această celebrare. El dă tonul, el dirijează muzica. El este vocea care cheamă la sărbătoare, care celebrează bărbaţii pentru tot ceea ce îi defineşte. De aici ideea imnului şi a spotului, în tonul uşor comic şi autoironic care a făcut din Bergenbier o voce atât de specială în advertisingul românesc. Un imn care sperăm să fie fredonat de toţi bărbaţii care se vor regăsi în situaţiile spumoase din spot”, a spus Irina Becher, Copywriter Leo Burnett.
Ziua Bărbatului 2010, campanie de comunicare integrată
Campania de comunicare pentru “Ziua Bărbatului” 2010 constă într-un mix de canale media care include TV, radio, outdoor, presă scrisă, dar şi online. De asemenea, campania beneficiază de o puternică susţinere prin mijloace specifice de PR şi de BTL. În plus, în canalele HORECA şi Retail, Bergenbier desfăşoară un program naţional dedicat Zilei Bărbatului, în cadrul căruia vor fi puse în joc peste 500.000 de premii!
Parte integrantă a campaniei, www.ziuabarbatului.ro reîncepe dialogul cu consumatorii Bergenbier. Pe site, orice bărbat poate să afle din ce categorie face parte, în urma unui test special; site-ul pune la dispoziţie aplicaţii care pot fi descărcate şi folosite pe calculator sau pe mobil şi, evident, surprize care vor fi dezvăluite pe parcursul campaniei. Mai mult, toţi cei care folosesc Facebook-ul, YouTube-ul sau Twitter vor putea să stea în legătură cu această campanie direct prin reţeaua favorită.
Agenţiile de comunicare implicate în campania Ziua Bărbatului 2010 sunt Leo Burnett (creaţie şi strategie), iLeo (servicii integrate pentru mediul online), Starcom MediaVest Group (media) şi The Practice (PR).
Noutăţi în cadrul ediţiei speciale, în galben: Q-Pack-ul de 1L şi respectiv 2L, cu fotbal inclus!
În 2010, Ziua Bărbatului, deja bine întipărită în mintea românilor, îşi confirmă statutul de zi specială în calendar, prin celebrarea bărbaţilor din întreaga ţară.
“Ziua Bărbatului a fost marcată încă din primul an printr-o ediţie specială dedicată acestui moment important pentru bărbaţi; ne-am dorit să creăm o frumoasă tradiţie şi să le demonstrăm consumatorilor an de an că Bergenbier îi sărbătoreşte cu respect pe 5 mai, de Ziua Bărbatului, schimbându-şi cu această ocazie hainele de zi cu zi cu unele de gală. Culoarea galbenă a ediţiei speciale Bergenbier Ziua Bărbatului 2010 reprezintă recunoaşterea a tot ceea ce înseamnă brandul în mintea consumatorilor săi”, a declarat Mihai Ghyka, Preşedinte Bergenbier S.A.
Prezentă în magazine şi în reţelele de distribuţie de la începutul lunii aprilie, ediţia specială Bergenbier este disponibilă în toate ambalajele existente: sticlă, cutie, Q-Pack. Pe lângă schimbările la nivel de ambalaj ale ediţiei speciale, Bergenbier vine cu elemente de noutate: Q-Pack-ul de 2L, cu fotbal inclus şi sticla cu design special dedicat fotbalului pentru ambalajul de 1L, lansat în premieră pe piaţă!
{mosloadposition user10}