Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Bărbații comandă tot mai des produse de curățenie. Cererea din partea lor a crescut cu 20%

Gili Boruz, fondatorul companiei Bozo

Bărbații din România au devenit tot mai interesați de gospodărie și, implicit, de igienizarea locuinței, fiind înregistrată o creștere de 20% a cererii pentru produse de curățenie în casă din partea lor, arată un raport al Bozo.ro, producător român de soluții de igienizare și împrospătare a casei, prezent pe piață din 1995. Per total, numărul de comenzi online pentru produse specifice de curățenie a crescut cu 30% în contextul pandemiei, trend care se menține, potrivit companieii Bozo, cu fabrica și laborator de cercetare în Râmnicu Vâlcea.

Astfel, bărbații care achiziționează produse de curățenie au între 16 și 65 ani, au cel puțin studii medii și locuiesc în mediul urban, cei mai mulți în Râmnicu Vâlcea, Pitești, București, Iași, Craiova și Cluj-Napoca.

Cele mai comandate produse de curățenie de către bărbați sunt detergenți de rufe sau vase, soluții de curățare pardoseli, soluții de igienizare obiecte sanitare, degresanți, anticalcar și parfumuri fără alcool pentru cameră. Astfel, valoarea unei comenzi este între 50 și 250 lei, cu vârfuri de 2.000 lei, potrivit producătorului Bozo.

Gili Boruz, fondatorul companiei Bozo
Gili Boruz, fondatorul companiei Bozo

“Observăm o schimbare semnificativă în comportamentul consumatorilor, unde bărbații din România devin tot mai implicați în activitățile de curățenie și menținerea unei locuințe curate. Deși în continuare femeile, în proporție de 60%, comandă cel mai des produse de igienizare, crește numărul bărbaților interesați de acest tip de produse, atât pentru că și în pandemie a fost deprins acest obicei, dar și pentru că se împart tot mai clar responsabilitățile în cuplurile și familii din România. Această tendință reflectă evoluția rolurilor de gen în societate și dorința tot mai mare a bărbaților de a contribui la gestionarea gospodăriei. În același timp, perioada pandemiei a favorizat foarte mult achizițiile online, prin urmare a devenit o normalitate comandarea de detergenți pentru rufe și alte produse de igienă din mediul online, ceea ce în urmă cu câțiva ani erau produse specifice achiziției din magazinele fizice. Mai mult decât atât, românii sunt dependenți de curățenie, suntem un popor de oameni curați, iar detergenții și alte produse de igienizare au devenit printre cele mai căutate în mediul online”, explică Gili Boruz, fondatorul companiei Bozo.

Compania de detergenți Bozo obține cea mai mare parte din vânzări prin magazinul online propriu și restul prin prezența în supermarketuri, 70% dintre clienți fiind persoane fizice.

Astfel, în segmentul B2B, care generează 30% dintre vânzări, cel mai des solicită produse de igienizare hotelurile, restaurantele, clădirile de birouri și firmele de curățenie, valoarea unei comenzi variind între 500 și 2.000 lei.

Printre cele mai achiziționate produse de către companii se află MaxiDetergent, un produs unic în Europa, creat la Râmnicu Vâlcea, care spală de la pavimente, lemn, inox, aluminiu, plastic până la rufe albe și colorate fără să deterioreze, dar și produsele de curățenie pentru baie, dezinfectanți, săpunul lichid și parfumurile pentru încăperi.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.