Bank Leumi România a lansat în data de 28 martie 2011, serviciul Direct Debit, cu ajutorul căruia clienţii Orange, persoane fizice și juridice, îşi pot plăti facturile de telefonie mobilă fără a se mai deplasa la bancă sau la orice alt punct de încasare facturi. Orange este primul furnizor cu care s-a semnat parteneriatul pentru Direct Debit, urmând ca în perioada următoare să se încheie contracte de colaborare și cu alți furnizori de telefonie mobilă, telefonie fixă și utilități.
La inițiativa clientului (prin activarea opțiunii de pe Leumi Online, serviciul de internet banking, sau prin semnarea unui contract de mandat), Bank Leumi va efectua automat plata către Orange România, debitând contul clientului în ziua stabilită. Se pot evita în acest mod întârzierile la plată și penalitățile aferente.
Comisioanele pentru clienții persoane fizice sunt fixe, iar cele pentru persoane juridice variază în funcție de suma debitată. Aceste comisioane sunt mai mici decât cele percepute în cazul efectuării plății la ghișeu sau prin internet banking.
“Pentru ca serviciul de Direct Debit să fie cât mai lejer de utilizat, iar clientul să fie permanent informat despre sumele debitate din contul său, am hotărât să oferim gratuit clienților nostri un serviciu deosebit de util, Direct Debit Alerts. Prin acest serviciu sunt transmise clientului, prin SMS, două alerte. Una anunță clientul care este suma programată la plată, cu câteva zile înainte de debitarea contului, iar cea de-a doua confirmă achitarea sumei în ziua efectuării plății.”, a declarat domnul Manfred Rauchwerger, Senior Vicepreședinte Executiv Bank Leumi România.
Mai multe informaţii despre produs, pentru persoane fizice, găsiţi la adresa //www.leumi.ro/persoanefizice_servicii_directdebit.html iar pentru persoane juridice la adresa
//www.leumi.ro/persoanejuridice_servicii_directdebit.html
{mosloadposition user9}