Joi, 29 ianuarie 2015, Bank Leumi a fost premiată la categoria e-internet banking, în cadrul Galei Premiilor e-Finance, ediția a XII-a.
Premiul a fost acordat pentru noile facilităţi adăugate platformei de internet-banking, facilităţi care permit creşterea substanţială a confortului clienţilor şi a gradului de securitate, unele în premieră: plata datoriei vamale şi activarea sau dezactivarea cardurilor pentru tranzacţiile online.
Bank Leumi a continuat procesul de inovație în domeniul securității bancare și a serviciilor, început încă din anul 2006, de la intrarea pe piața din România. Astfel, Banca a dezvoltat continuu soluția de Internet Banking. Pe lângă operațiunile uzuale, accesibile atât persoanelor fizice, cât și celor juridice, precum: vizualizarea soldului conturilor, efectuarea de plăți în lei și valută, schimburi valutare, constituirea și lichidarea depozitelor, Banca a implementat o serie de facilități noi care îmbunătățesc experiența clienților.
Astfel, importatorii care utilizează serviciul de confirmare electronică a datoriei vamale pot plăti toate datoriile vamale direct prin Internet Banking. Plata se procesează în circa 1 minut și, imediat după procesarea acesteia, Banca confirmă automat plata către punctele vamale partenere și informează prin SMS clientul privind finalizarea tranzacției. Liberul de vamă se obține în aceeași zi, la oricare din punctele vamale partenere. Clienții economisesc astfel timp și bani cu drumurile la bancă pentru procesarea și confirmarea plăților, dar și cu prezentarea ordinului de plată în original la punctul vamal.
Pentru creșterea securității tranzacțiilor cu cardul, Banca a dezvoltat un serviciu care permite clienților săi posibilitatea de a activa/dezactiva cardul la tranzacțiile online, fie prin accesarea aplicației de Internet Banking, fie prin trimiterea unui SMS. În cazul utilizării SMS-ului, clientul poate specifica inclusiv numărul de ore pentru care serviciul să fie activ. Statusul cardului poate fi schimbat ori de câte ori se dorește, fără niciun comision, iar serviciul este foarte simplu și ușor de utilizat.
“Clienții au reacționat pozitiv la noile servicii implementate de Bank Leumi, dovedind încă o dată că există apetit pentru inovația tehnologică. Trebuie menționat, de asemenea, că interesul clienților pentru Internet Banking a crescut constant, în prezent peste 85% din totalul plăților realizându-se prin acest mijloc. Suntem mândri că eforturile noastre au fost recunoscute în cadrul Galei e-Finance, eveniment ce premiază, anual, încă din 2003, excelența din domeniile financiar-bancar și IT&C. Încă o dată, subliniem angajamentul Bank Leumi de a se implica în dezvoltarea permanentă a unor produse noi și avangardiste pe piața bancară din România, oferind astfel clienților servicii peste așteptările acestora.” a declarat domnul Dan Negrău, Vicepreședinte Bank Leumi.
{mosloadposition user9}