Băneasa Shopping City, lider pe piața de fashion și entertainment din România, a ales Geometry Global în rolul de partener de comunicare pentru următorii 2 ani. Agenția a fost selectată în urma unui proces de pitch, în care a venit cu cea mai potrivită abordare strategică și creativă pentru a susține valorile brandului Băneasa Shopping City în piață. În licitație au mai fost implicate încă alte 3 agenții.
Prima campanie pe care cei doi parteneri o lansează va fi dedicată sărbătorilor de iarnă și va aduce, cu originalitate și umor, în prim plan tema cadourilor de Crăciun. Astfel, în perioada 15 noiembrie – 31 Decembrie 2017, Băneasa Shopping City va veni în întâmpinarea clienților cu o soluție inovatoare pentru a-și duce la bun sfârșit misiunea anuală de cumpărături. Mai multe detalii vor fi dezvăluite odată cu lansarea.
,,Parteneriatul cu Băneasa Shopping City reprezintă ultimul succes pe zona de New Business și cel de-al 3-lea client local care intră în portofoliul Geometry Global în acest an. Colaborarea noastră va debuta în forță cu o campanie pe care clientul a ales să o implementeze foarte aproape de varianta creativă și strategică propusă în pitch.
Challenge-ul nostru va fi să menținem Băneasa Shopping City ca destinația de shopping favorită a celui mai sofisticat public țintă, în piața centrelor comerciale. Împreună cu echipa de marketing, vom dezvolta o strategie puternică de atragere și retenție a clienților. Acest lucru nu îl vom face empiric, ci urmărind metrici specifici și aplicând metodologiile noastre de shopper, care vor ghida soluțiile de comunicare”, spune Simona Costea, Client Service Director, Geometry Global.
Serviciile integrate pe care Geometry Global le va oferi, timp de 2 ani, sunt: strategie, creație, consultanță digital și PR, account management.
“Am ales Geometry Global deoarece pe parcursul întregului proces de selecție a dat dovada de o înțelegere profundă atât a nevoilor și comportamentelor clienților noștri demanding, cât și a strategiei noastre de marketing. Suntem încrezători ca în această formulă în următorii 2 ani vom avea parte de un rezervor continuu de concepte îndrăznețe și inovatoare ce vor oferi clienților noștri experiențe memorabile, menite să consolideze reputația Băneasa Shopping City în rândul consumatorilor ”, spune Alexandru Bogdan, Director Marketing, Băneasa Shopping City.
Echipele participante
Echipa Agentie:
Simona Costea – Client Service Director
Manuela Fulga – Senior Account Manager
Cristina Ungureanu – Head of Strategy
Andreea Apostoliu – Strategic Planner
Mihai Fetcu – Creative Director
Bogdan Teodorescu – Head Of Digital
Mihai Titirig – Senior Copywriter
Bogdan Dinu – Digital Art Director
Ioana Ichim – Copywriter
Marin Preda – Content Director
Alex Peter – Senior Digital Art
Sandra Cristu – Copywriter
Andreea Ionita – Copywriter
Monica Gheorghe – Traffic Manager
Echipa Băneasa Shopping City
Alexandru Bogdan – Marketing Director
Andrei Serbu – Campaign Coordinator
Andra Gari – Experiential Campaign Coordinator
Daniela Matei – PR Manager