Atunci când vorbim de fashion, sigur v-ați întrebat cum este influențată percepția celor din jur în funcție de stilul vestimentar.
Pentru a valida preferințele publicului, Băneasa Shopping City lansează „The Fashion Experiment”, un experiment Social Media.
Centrul comercial a ales două personaje reale – un bărbat și o femeie, care nu au mai avut niciodată conturi pe platforma Instagram. Pentru fiecare dintre ei au fost create câte două profiluri aproape identice. Fotografiile au fost realizate din aceleași unghiuri, în aceleași locații, singura diferență fiind ținutele vestimentare purtate de personaje. Fotografiile au fost distribuite sub aceleași hashtag-uri despre modă și stil.
În total, au rezultat peste 742 de fotografii pe parcursul a 30 de zile, iar modelele au îmbrăcat aproximativ 80 de ținute diferite. Timp de o lună, publicul le-a urmarit evoluția și și-a arătat preferințele prin numarul de like-uri, numărul de follow-eri și commenturi.
Rezultatele au arătat că profilurile persoanelor care au experimentat cu ținutele lor și au ieșit din zona de confort, au obținut dublul numărului de followeri și au fost apreciate cu aproape 50% în plus față de cele care reflectă un stil constant.
În perioada reducerilor de iarnă din lunile ianuarie și februarie, Băneasa Shopping City își provoacă clienții să experimenteze cât mai multe stiluri și moduri de a-și combina piesele vestimentare.
Mai multe imagini din spatele experimentului pot fi accesate pe conturile personajelor:
https://www.instagram.com/ana_llexa/
https://www.instagram.com/alexaa_iulia/
https://www.instagram.com/ioandaavid/
https://www.instagram.com/adavid_alx/.