iLeo, agentia de marketing digital parte a grupului Leo Burnett, a fost desemnata castigatoare a licitatiei organizate de Baneasa Developments pentru administrarea strategiei si creatiei interactive pentru Baneasa Shopping City.
„Am ales iLeo pentru ca este una dintre cele mai apreciate companii specializate in creatie si implementare IT pe piata romaneasca si, in urma pitch-ului, s-a dovedit a fi compania care a inteles perfect, de la bun inceput, asteptarile noastre legate de lansarea centrului comercial”, a declarat Ali Ergun Ergen, Administrator şi Retail Development Manager al Baneasa Developments. „Sunt convins ca vom face o echipa excelenta, unita de un scop comun – acela de a oferi publicului roman cel mai asteptat <<fashion mall>> din Romania” a adaugat Ali Ergun Ergen. In cadrul acestei colaborari, iLeo va gestiona realizarea contactului cu consumatorii pe mediul interactiv si va construi website-ul Baneasa Shopping City. www.baneasashoppingcity.ro va oferi facilitati virtuale contactului intre vizitatori si atractiile viitorului mall.
„Castigarea acestui cont reprezinta inceputul colaborarii cu unul dintre cei mai importanti dezvoltatori locali. Proiectul pe care il vom dezvolta impreuna isi propune sa duca la alt nivel oferta de servicii interactive pentru aceasta industrie. Prezenta in online si serviciile interactive sunt esentiale pentru dezvoltarea unei relatii cu consumatorii viitorului, iar din acest punct de vedere, site-ul Baneasa Shopping City va reprezenta un pas inainte in ceea ce inseamna informatie si functionalitate”, a afirmat Mugur Patrascu, Managing Director la iLeo.
Bucuresti, 21.01.2008 {mosloadposition user10}