Lowe&Partners continuă să numere Puncte Oriunde, prin implementarea unei noi campanii 360° pentru promovarea cardurilor de credit Bancpost și a programului de fidelizare asociat acestora.
Sub sloganul “Cumperi de toate, dar câte puncte primeşti?”, campania aduce în atenția consumatorilor, într-o manieră inedită, faptul că, indiferent de ceea ce cumpără, utilizatorii cardurilor de credit Bancpost au o dublă satisfacție, dată de bucuria unei noi achiziții şi de beneficiile oferite la plata cu cardul propriu. Conceptul creativ a fost declinat în trei variante distincte, în care achiziţia unei cravate, canapele sau girafe crează premisele unui comic de situaţie savuros, care evidenţiază mecanismul programului de loialitate „Puncte Oriunde”.
Astfel, în perioada mai-iunie 2014, consumatorii se pot informa despre avantajele cardurilor Bancpost prin intermediul spoturilor TV, comunicării online, display-urilor indoor şi outdoor, precum și al materialelor de comunicare din cadrul sucursalelor Bancpost, toate fiind dezvoltate de Lowe&Partners special pentru această campanie.
„Programul Puncte Oriunde vine să îi motiveze şi să îi recompenseze pe clienţi de fiecare dată când merg la cumpărături: la orice plată cu cardul de credit Bancpost primești ceva în plus, şi anume puncte de loialitate, care îți returnează o parte din banii cheltuiţi, direct pe cardul tău. Dat fiind succesul înregistrat de campania de anul trecut, atunci când dalmațienii și rochiile cu buline au convins mulți consumatori să aplice pentru cardurile noastre, anul acesta LOWE ne-a ajutat să transmitem mai departe mesajul în acelaşi mod creativ şi prietenos.”, spune Ștefania Cristescu, Head of Retail Banking Marketing, Bancpost.
Campania are şi o puternică componentă online, astfel că Lowe&Partners au dezvoltat diferite instrumente de social media și digital, precum micro-site, campanie de display banners, Facebook ads, dar și o aplicație specială de Facebook care urmează să fie lansată luna aceasta.
„Campania de anul acesta reiterează, într-un stil simplu şi direct, avantajele consumatorilor atunci când utilizează cardul de credit Bancpost şi articulează felul în care pot obține mai multe beneficii atunci când fac cumpărături”, a declarat Manuela Gogu, Creative Director, Lowe&Partners.
Echipa de creație Lowe&Partners implicată în proiect a fost alcătuită din Manuela Gogu – Creative Director, Aura Sorescu Alboiu – Senior Copywriter, Laurențiu Dumbravă – Senior Art Director, Alina Nechita – Art Director, Maria Nagy – Copywriter și Nicoleta Grigoriu – DTP.
Partea de Client Service a fost asigurată de Lowe&Parnters prin Cristina Popovici – Account Manager, Ana-Maria Smultea – Account Director, Elena Dospinescu – Digital Manager.
Spoturile TV au fost regizate de Constantin Popescu și produse de SAGA, cu ajutorul Ilincăi Nanoveanu – Senior A/V Producer, Lowe&Partners.
Din partea Bancpost au participat la dezvoltarea proiectului Robert Zănescu – Marketing & Communication Manager, Ștefania Cristescu – Head of Retail Banking Marketing și Roxana Vlad – Senior Marketing Project Manager.