Lowe&Partners va coordona activitatea de creație pentru toate produsele retail și corporate ale Bancpost. Agenția a fost declarată câștigătoare a pitchului de creație și va oferi servicii de consultanță strategică, ATL, BTL și comunicare digitală.
“Ne-am dorit un partener care să ne înțeleagă foarte bine atât afacerea cât și încercările prin care trece în prezent industria bancară. Competiția a fost foarte strânsă. Lowe&Partners ne-a convins prin creativitate și realism. Suntem extrem de încântați să implementăm propunerile agenției exact așa cum ne-au fost propuse în pitch”, spune Kyriakos Xydis, Vice-președinte executiv distribuţie retail Bancpost.
Unul dintre obiectivele parteneriatului este dezvoltarea unei strategii de comunicare relevante și diferențiatoare pentru produsele băncii. Această strategie are rolul de a reconfirma preocuparea Bancpost pentru recunoașterea individualității clienților săi și pentru dezvoltarea de produse integrate, pe măsura provocărilor pe care acești clienți le au în perioada actuală.
„Oamenii sunt mult mai puțin receptivi la produsele bancare în condițiile economice de azi, tocmai de aceea strategia de comunicare este foarte importantă. Am urmărit să ieșim din clișeele comunicării clasice bancare și am vrut să transmitem cât mai direct beneficiile produselor Bancpost. Abordarea noastră a plecat de la insight-ul că fiecare persoană este unică în felul ei și trebuie tratată ca atare și tocmai acesta este mesajul pe care îl vom transmite pe parcursul primei campanii dezvoltate împreună”, spune Mihai Fetcu, Creative Director Lowe&Partners.
Echipa agenţiei care a dezvoltat propunerea de comunicare câștigătoare în pitch-ul Bancpost a fost coordonată de Oana Cociașu și este formată din: Răzvan Dumitrescu –Strategy Director, Mihai Fetcu – Creative Director, Marina Cordun -Copywriter, Claudia Pascu – Art Director, Ana Smultea – Senior Account Manager și Elena Cernătescu – e-tinker.