· Liceeni vad „Banca Viitorului” cu sucursale digitalizate, bani virtuali, tranzacţii online, mobile banking şi cu tehnologii bazate pe holograme sau criptare moleculară
· 60 de elevi între 16 şi 18 ani au semnat la începutul lunii iulie primul lor contract de muncă, prin intermediul programului Summer Job BCR.
· Tinerii îşi vor desfăşura activitatea în sucursalele BCR din toată ţara
Începând cu 2 iulie, 60 de elevi, participanţi în programul Summer Job BCR, singurul program de educaţie financiară din România cu o componentă de internship adresat liceenilor, şi-au început activitatea în sucursalele BCR din Bucureşti şi din ţară. Aceştia au fost aleşi din peste 350 de tineri care s-au înscris în competiţie.
În etapa de selecţie, tinerii au îmbinat resurse umane, tehnologice, ecologice, chiar şi arhitecturale, pentru a contura portretul-robot al „Băncii Viitorului”. În viziunea tinerilor, banca viitorului este:
· Orientată spre socializare, cu un accent mai mare asupra comunicării dintre consultanţii financiari şi clienti;
· Digitalizată, cu sucursale virtuale, portaluri online, bani electronici, oferte dezvoltate în tehnologia 3D;
· Securizată prin criptare moleculară sau act de identitate cu cip;
· Ecologizată, dotată cu panouri solare, sonde geotermale, imprimante care reciclează hârtia;
· Implicată în educaţia tinerilor, prin programe de internship, mentorship, training, tabere.
Cu cămăşile călcate şi pantofii lustruiţi, liceenii şi-au depăşit emoţiile primei zile de muncă, integrându-se în marea echipă BCR. „Întâlnirea cu noii colegi a fost extraordinară. Mentorul meu mi-a prezentat principiile de bază dintr-o bancă şi mi-a dat încrederea de care aveam nevoie. Acum trebuie să realizez corect şi inedit task-urile primite, dorindu-mi nespus de mult să realizez cele mai bune proiecte.” spune Andrei Cornea, care va lucra vara aceasta la BCR Mioveni.
Tinerii îşi vor desfăşura activitatea în toate liniile functionale, atât în centrală cât şi în unitătile bancare. Elevii vor fi sprijiniţi de mentori, care le vor împărtăşi din experienţa lor şi îi vor ghida pe parcursul verii.
Prin implicarea tinerilor interesaţi de schimbare, responsabili şi creativi, Banca Comercială Română este tot mai prezentă în rândul liceenilor şi studenţilor cu programe de educaţie financiară. Cu o vizune pe termen lung în acest domeniu, BCR aduce un plus de valoare comunităţii şi candidează la titlul de „Banca Viitorului”.