şi de trimitere a banilor
În premieră pe piaţa din România, Banca Transilvania şi Western Union simplifică modalitatea de transfer – de primire şi trimitere a banilor, prin introducerea chitanţei automate. Prin această facilitate, persoanele care apelează la serviciul Western Union® Transfer de Bani – prin Banca Transilvania nu mai trebuie să completeze formularele de primire sau trimitere a banilor. Înregistrarea datelor transferului de bani este realizată de către operatorii băncii pe baza actului de identitate şi a informaţiilor furnizate verbal de către client.
Avantajele acestei noi modalităţi sunt evidente:
Ø rapiditate;
Ø economisirea timpului clienţilor – formalităţile necesare se realizează în câteva minute, fără perceperea unui comision suplimentar
Ø reţeaua extinsă a Western Union (împreună cu organizaţiile sale afiliate, Orlandi Valuta şi Vigo) – aproximativ 305.000 de locaţii în întreaga lume, precum şi acoperirea teritorială a Băncii Transilvania – formată din 373 de unităţi în România.
Robert C. Rekkers, Directorul General al Băncii Transilvania, afirmă: “Această facilitate care va fi regăsită, de acum înainte, în transferurile de bani realizate cu ajutorul Western Union şi al Băncii Transilvania, este încă un angajament îndeplinit de bancă pentru a oferi servicii de calitate clienţilor noştri, în premieră pe piaţa din România. Suntem siguri că, în continuare, tot mai multe persoane vor alege această modalitate de a trimite bani celor dragi sau de a primi anumite sume, prin unităţile Băncii Transilvania”.
Alexandru Bădulescu, Country Director Western Union pentru România şi Moldova, a declarat: “Lansarea chitanţei automate este o concretizare a promisiunii Western Union de a oferi mereu clientului un serviciu rapid, uşor şi de încredere. Este, totodată, un rezultat care încununează excelenta colaborare cu partenerul nostru Banca Transilvania, din care vor beneficia clienţii noştri.”
{mosloadposition user10}