Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Banca Transilvania lanseaza o noua campanie de shopping bancar: Un Mai Muncitoresc

● #unmaimuncitoresc ● www.unmaimuncitoresc.ro

Banca Transilvania lansează astăzi o nouă campanie de shopping bancar, Un Mai Muncitoresc. Aceasta aduce clienţilor, timp de o lună, avantaje la o parte din produsele şi serviciile BT: credite, carduri, depozite, produse de asigurare, Internet Banking şi Mobile Banking, operaţiuni bancare etc. Oferta este adresată atât persoanelor fizice, cât şi companiilor.

Conceptul vizual şi de comunicare este o reinventare vintage, cu umor a semnificaţiei zilei în care este lansat, Ziua Muncii.

Detalii:
● Un Mai Muncitoresc se derulează în perioada 1 – 31 mai a.c., iar produsele cuprinse în ofertă pot fi accesate atât online, pe siteul www.unmaimuncitoresc.ro, cât şi în sediile BT.
● Oferta constă în discount-uri şi alte avantaje la o serie de credite, la cardurile de cumpărături şi de călătorii, depozite, BT24 Internet Banking și Mobile Banking, KidCont, BT Trade, Direct Debit şi la asigurări.
● De exemplu, în cadrul campaniei, creditele de nevoi personale cu dobândă fixă Practic BT au dobândă redusă, cuprinsă între 9% şi 10%; BT24 Internet Banking şi Mobile Banking este gratuit pentru o perioadă de 6 luni; emiterea cardului de cumpărături STAR este gratuită, iar la prima tranzacţie cu acesta se primesc 50 de puncte de loialitate, echivalente a 50 de lei. De asemenea, persoanele care aleg asigurarea de viață Aegon vor avea două luni de gratuitate la prima de asigurare, iar clienții care aleg BT Trade vor beneficia de gratuitate la tranzacționare timp de 3 luni.

Sergiu Mircea, Director Marketing & Segmente şi Produse Retail, Banca Transilvania:
“Noua campanie a fost inspirată de succesul evenimentelor de shopping bancar lansate până acum de Banca Transilvania, şi anume Bank Friday şi DragoBT. În luna mai, Banca Transilvania – Banca Oamenilor Întreprinzători devine Banca Oamenilor Muncitori, aşa încât îi aşteptăm la banca noastră, fie online, fie în sediile din toată ţara pe toţi cei care doresc o experienţă nouă în colaborarea cu banca“.

Bucuresti, 01.05.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.