Banca Transilvania şi KEN Academy au iniţiat un program de educaţie financiară şi antreprenorială pentru copii, Ken Money. Acesta se desfăşoară în Bucureşti, în peste 30 de şcoli de stat şi private. Aproape 2.000 de elevi din clasele I – VIII vor avea ocazia să înveţe despre bani şi funcţiile acestora, despre cum să facă economii, cum să cheltuie responsabil, să facă investiţii şi donaţii.
BT investeşte 10.000 euro în acest program, pentru a promova cultura antreprenorială în rândul copiilor. Premisa de la care a pornit în acest proiect a fost aceea conform căreia bunele obiceiuri se formează din copilările şi duc, mai târziu, la gestionarea oportună a finanţelor personale.
Ce sunt banii, cum sunt câştigaţi, la ce anume sunt folosiţi, care sunt funcţiile acestora – sunt subiectele care vor fi abordate împreună cu copiii, prin cursul Ken Money. Trainerii sunt profesori, psihologi şi psihopedagogi, români şi străini. Programul se bucură de susţinerea Inspectoratului Şcolar al Municipiului Bucureşti şi se desfăşoară pe parcursul a 10 săptămâni, în perioada noiembrie a.c. – ianuarie 2014.
Ca parte a comunităţii, strategia de implicare socială a Băncii Transilvania cuprinde patru direcţii principale: „BT are suflet”, referindu-se la fundaţiile proprii, sponsorizări şi susţinerea unor domenii de activitate; „Responsabilitate BT” faţă de stakeholderi; „BT, prietenoasă cu mediul” şi „BT învaţă” prin programul Academia BT, Clubul Întreprinzătorului Român, dar şi prin accesul angajaţilor la informaţii şi traininguri. Valorile băncii sunt: suflet, energie şi idei noi.
KEN Academy organizează programe educaţionale de antreprenoriat pentru copii, funcţionând ca „incubator” pentru ideile de afaceri ale acestora. În cadrul şcolii KEN, prin componenta sa practică, copiii vizitează companii, experimentează proiecte de gestionare a propriilor afaceri şi învaţă munca în echipă.
{mosloadposition user9}