făcută la ghişeele BT din Cluj
Banca Transilvania, ca parte a comunităţii locale, continuă să ajute tinerii fără posibilităţi materiale, care apelează la serviciile fundaţiei Clujul Are Suflet (CAS).
Iniţiativa echipei Băncii Transilvania constă într-o nouă campanie, lansată în Cluj, prin care este încurajat spiritul de solidaritate: pentru fiecare plată a facturilor pentru utilităţi, efectuată de clujeni la ghişeele BT, banca va dona câte 1 leu în contul fundaţiei Clujul Are Suflet. Până la finalul anului, banca estimează că, prin implicarea locuitorilor Clujului, vor fi strânşi aproximativ 600.000 de lei, suma urmând să fie folosită pentru programele sociale şi educaţionale desfăşurate la centrul de zi Clujul Are Suflet.
Startul informării clujenilor despre acest nou demers a fost dat în luna septembrie a.c., mesajul de implicare socială a Băncii Transilvania fiind făcut public prin mijloace neconvenţionale. Au fost postate cuburi în câteva centre comerciale şi în locuri cu trafic din Cluj, precum şi în majoritatea sediilor BT de pe plan local. Campania de informare este de impact şi în rândul bloggerilor clujeni, care au vizitat centrul de zi din Cluj-Napoca, aflat pe str. Gh. Doja nr.3 şi au scris deja despre iniţiativa băncii. De asemenea, pot fi obţinute informaţii în toată reţeaua de sucursale şi agenţii BT din zona Cluj.
La ghişeele Băncii Transilvania pot fi plătite facturile pentru o gamă întreagă de utilităţi: de la curent electic, gaz, apă, telefonie, cablu tv, Internet etc.
Peste 800 de tineri proveniţi din familii fără posibilităţi materiale sau din sistemul de protecţie socială au acum o viaţă mai bună datorită fundaţiei Clujul Are Suflet.
{mosloadposition user9}