Proiectul de lansare si comunicare a noului magazin de decoratiuni bam boo Romania din AFI Palace Cotroceni a cumulat peste 1.000.000 de vizualizari in social media si a fost realizat de agentia The Public Advisors in perioada 15 iulie-15 august.
"Cu un nou concept si o noua schema de design interior, provocarea lansata catre agentie a fost de a comunica noua experienta de cumparaturi intr-un mod memorabil, dar pastrand valorile transmise de sloganul bam boo: “bine ati venit acasa”. Rezultatele campaniei ne-au aratat faptul ca acest concept a fost o alegere inspirata.", a declarat Mariana Dragan, Marketing Manager bam boo.
Lansarea noului magazin bam boo din AFI Palace Controceni a insemnat un mix de 70% social media si 30% traditional media. Tacticile alese pentru aceasta lansare au fost de PR (relatii cu media targetata – deco, lifestyle, glossy, business; relatii cu blogosfera – bloggeri de lifestyle, deco, fashion; PR blitz – vizite in redactii si vizite one-to-one cu bloggerii, comunicate de presa diferentiate pe tipuri de presa, management al conturilor de social media si organizarea de concursuri pentru fanii ai bam boo) si BTL (organizare eveniment de seara tip VIP si eveniment de deschidere pentru publicul larg).
“Fiind cel mai important eveniment de presa al bam boo din ultimii ani, am avut o mare responsabilitate in constructia arhitecturii de comunicare. Asadar, am optat pentru un mix al tacticilor care sa asigure o vizibilitate crescuta in cat mai multe medii, punand accentul elemente inovatoare in social media. Am pus bazele unei relatii stranse cu bloggerii, dar si cu jurnalistii, optand pentru activari inedite si memorabile.”, a declarat Lidia Pitulea, Manager de proiect The Public Advisors.
Strategia de comunicare a fost dezvoltata pornind de la conceptul de Petrecere de Casa Noua declinat ulterior in toate tacticile. Astfel, totul s-a desfasurat ca si cum fiecare invitat era un prieten drag al familiei bam boo care tocmai si-a luat o casa noua. Invitatiile au fost personalizate, oaspetii au fost indemnati sa aduca “cadouri de casa noua”, la eveniment “gazdele” au facut “turul casei” pentru fiecare persoana care le-a trecut pragul iar apoi totul a continuat intr-un party cu multa sampanie si muzica buna.
Blogosfera imperecheata
Pentru a genera cat mai multa acoperire in social media, invitatiile bloggerilor au avut ceva special: fiecare a primit o invitatie scrisa si ½ obiect bam boo. Invitatia nu a fost valabila decat daca cele doua jumatati se gaseau si veneau impreuna la eveniment. Astfel, folosindu-se de paginile de Facebook, Instagram, Twitter, dar si de blog fiecare a trebuit sa-si gaseasca perechea. S-au generat astfel peste 200 de postari in social media care alaturi de activitatea de pe Facebook-ul bam boo au cumulat un reach de aproximativ 1.000.000 de vizualizari.
Jurnalism cu surpriza
Reprezentantii media invitati au acoperit toate domeniile conexe brandului bam boo: decoratiuni, lifestyle, glossy, business. Fiecare din cei invitati a primit invitatia scrisa si ½ dintr-un obiect bam boo. La eveniment, invitatia nu era valabila fara jumatatea primita care se intregea la fata locului.
Jumatatile de obiecte au generat o prezenta ridicata la eveniment cu aproximativ 10% mai mare decat numarul de confirmari telefonice. Astfel, dupa o serie de confirmari de 85% dintre jurnalistii invitati, evenimentul s-a bucurat de o prezenta de 95%, in timp ce dupa o serie de confirmari de 80% dintre bloggerii invitati, evenimentul s-a bucurat de prezenta a 93%.
Echipa care s-a ocupat de acest proiect a fost formata din Lidia Pitulea – Project Manager & Senior Public Advisor, Petre Gheorghe – BTL Manager, Sorana Ionita – Senior Public Advisor, Simona Andreea Jecu – Public Advisor, Florina Natu – Public Advisor, Raluca Barbu – Junior Public Advisor, Corina Pirvu – Junior Public Advisor.