se lansează cu Lowe PR
În urma unei licitaţii, agenţia Lowe Public Relations a câştigat contul de comunicare al gamei Ballantine’s Super Premium din portofoliul Pernod Ricard România.
Gama cuprinde trei tipuri de whisky Ballantine’s vechi de 17, 21, respectiv 30 ani şi se distinge prin rafinament şi printr-o poziţionare premium ilustrată cu fineţe de sloganul campaniei „Leave An Impression”. „De îndată ce am citit brief-ul, am ştiut că trebuie să facem proiectul acesta, şi nu doar pentru că vorbim de Ballantine’s, ci pentru că este o magie în jurul acestei game. Ceea ce a fost cu adevărat minunat a fost că ne-am putut lăsa imaginaţia să zboare; Ballantine’s este acel gen de brand căruia îi stă bine aproape în orice straie, iar asta e o provocare. Rezultatul este o poveste … pentru că o legendă nu poate fi reinventată, ci doar povestită”, declară Hortensia Năstase, PR Director la Lowe Public Relations.
Evenimentul de lansare, completat de o campanie ATL în print, va cuprinde trei momente esenţiale: conferinţa dedicată reprezentanţilor media, evenimentul de vânzări şi petrecerea de lansare, care va avea loc în Club Bamboo, joi, 22 noiembrie.
Pornind de la valorile cheie ale brandului, conceptul campaniei s-a ţesut în jurul ideii că Ballantine’s este o stare de spirit dincolo de limitele spaţiului şi ale timpului: „Ballantine’s este tradiţie, valoare, savoare, armonie şi, mai presus de toate, tentaţie. Echipa Lowe PR a găsit cea mai fericită îmbinare a acestor elemente într-un film de epocă, o peliculă interbelică rafinată cu muzica bună, trabucuri aromate, domni cu joben şi dame elegante, care ascund poveşti fantastice sub borurile largi ale pălăriilor. Cei de la Lowe Public Relations au trasat pentru Ballantine’s o paranteză în timp şi spaţiu şi prin asta au reuşit să surprindă tocmai spiritul brandului; va fi o surpriză pentru toată lumea şi promitem impresii puternice!”, a declarat Alice Sima, Marketing Manager Pernod Ricard România.
{mosloadposition user10}