Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ballantine’s Academy incepe recrutarea pentru 10 job-uri de Whisky Expert

Ballantine’s Romania da startul programului de recrutare pe Facebook «Ballantine’s Academy», program ce-si propune sa gaseasca cei mai potriviti oameni pentru a organiza petreceri si pentru a cunoaste oameni noi. Programul consta intr-o aplicatie inovativa adresata celor care isi traiesc viata dupa filozofia “Stay True”: sunt originali, consecventi si siguri pe ei in orice context. Astfel, brand-ul va recruta 10 absolventi de onoare ai Academiei, care vor primi titlul de Whisky Expert si vor lucra alaturi de echipa locala Ballantine’s. Ei vor vizita Distileria Ballantine’s din Scotia, vor primi un salariu stabil timp de un an si vor beneficia de cursuri si suport pentru organizarea de evenimente. Aplicatia este disponibila pe pagina de Facebook Ballantine’s Romania, iar perioada de recrutare este 31 martie – 30 aprilie.

“Ballantine’s Academy este primul nostru program de acest gen, fapt ce ne face sa privim tot procesul cu acelasi entuziasm de care dau dovada si aplicantii nostri. Pentru studenti, un asftel de job este o deschidere foarte buna catre o cariera in marketing, evenimente sau brand communication. Suntem siguri in acelasi timp de faptul ca o sa avem si noi foarte multe de invatat de la ei,“ declara Bogdan Jianu Brand Manager Ballantine’s Romania.

Procesul de recrutare desfasurat prin intermediul aplicatiei de Facebook Ballantine’s Academy consta in a 5 «examene» on-line pentru departajarea candidatilor si intr-un examen off-line, in urma caruia se va face selectia finala.. Cele 5 probe au ca scop evaluarea caracterului, personalitatii si a motivatiilor personale ale candidatilor. Acestea sunt : “Cat de sociabil esti?”, “Cine te sustine?”, “Ce recomandari ai?”, “Cum te distrezi?”, “De ce tu?”.

Canditatul ideal trebuie sa aiba intre 18-25 ani, sa fie student in ani incepatori, sa fie posesor de permis auto , dar mai ales, trebuie sa aiba o personalitate puternica, originala si un caracter extravertit: bun orator, sociabil, carismatic.

Despre Ballantine’s

Ballantine’s este scotch-ul Numărul 1 în Europa şi Numărul 2 ca volum în lume, vânzările anuale fiind de 70 de milioane de sticle în lumea întreagă. În ultimii 10 ani, Ballantine’s a câştigat mai mult de 120 de trofee şi medalii la competiţii internaţionale pentru calitate, ca rezultat al caracterului său bogat şi al echilibrului perfect al gustului. Gama de produse, de la Ballantine’s Finest până la exclusivistul 40 Year Old, este cea mai extensivă gamă din lumea scotch-ului.

Despre Pernod Ricard

Pernod Ricard este co-liderul mondial al vinurilor şi băuturilor spirtoase, cu vânzări consolidate de peste 8.5 miliarde Euro în 2012/13. Creat în 1975 de fuziunea Ricard şi Pernod, Grupul deţine în prezent unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din domeniu precum Ballantine’s, ABSOLUT Vodka, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Martell, Havana Club, Beefeater, Mumm, Perrier-Jouët si Jacob’s Creek. Pernod Ricard are 19.000 de angajaţi, se dedică unei politici de dezvoltare sustenabilă şi încurajează consumul responsabil. Strategia Pernod Ricard se bazează pe 3 valori cheie care îi ghidează expansiunea: spiritul antreprenorial, încrederea reciprocă şi un simţ etic dezvoltat.

Bucuresti, 07.04.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.