Brandient a creat noul brand de bauturi energizante
Brandient a creat noul brand de bauturi energizante Badster, pentru un grup de distributie est-european care a decis sa-si valorifice astfel solida experienta in aceasta categorie.
Lansat intr-o competitie acerba, brandul trebuie sa debordeze de energie, si in acelasi timp sa impresioneze un target foarte tanar, in majoritate masculin, care este constant in cautarea unui sentiment de “libertate nerezonabila” — toate acestea folosind suprafata restrictiva a unei doze de aluminiu de 250ml.
Aceasta cautare strategica a produs numele Badster — de-sine-explicatoriu, autoironic, si proprietar de “dotcom”. Mai departe, identitatea vizuala si designul ambalajului au cautat sa dezlantuie nivelul maxim de energie.
“Explozia furioasa de salbaticie vine literalmente din interiorul dozei, prin monograma “B” in care se citeste si ghinionistul numar 13. Cea mai mare provocare a fost sa tratam aceasta incarcatura de extreme a brandului printr-un look & feel cool, neo-noir.” — Cristian Petre, Partner, Design Director, Brandient
Manifestarile brandului emana aceeasi atractie sarcastica, atat in aplicatiile identitatii cat si in retorica: “No bull. No sh*t”, “Life’s a dog”, “No sugar talk added” — mai multe detalii pe www.badster.com.
Acest proiect vine in continuarea unei experinte vaste in designul de ambalaj, cu zeci de branduri dezvoltate sub directia strategica, creativa si de design a Brandient — de la legendarul Zuzu la multi-premiatul Ubernuts, si incluzand portofoliile complexe de branduri ale Orkla Foods, Transavia si Delaco.
Mai multe detalii in studiul de caz Badster.