BADSI, dealer-ul Nissan numărul 1 în România, anunță colaborarea cu agenția de marketing public relations More than Pub începând cu luna august a.c.
Aflată în plin proces de reorganizare, compania auto motivează decizia printr-o schimbare a strategiei de marketing și comunicare și o repoziționare la nivel de brand.
“Ne dorim să fim mai aproape de clienți, să demonstrăm că putem fi profesionisti și flexibili în același timp, iar profesionalismul nu exclude relaționarea umană, subiectivă și individuală. Venim cu o strategie, credem noi, bine pusă la punct, o echipă de oameni pasionați de ceea ce fac, cu o mare dorință de a reuși dar și cu o experiență de peste 20 de ani din care am înțeles ce facem bine, ce trebuie să îmbunătățim și la ce să renunțăm astfel încât misiunea noastră – aceea de a crește pe un sistem solid de recomandări – să fie cât mai simplu de atins. Credem în crearea de experiențe personalizate, tocmai de aceea obiectivul nostru este să ne diferențiem pe piața pe care activăm, oferind clienților cea mai plăcută experiență de achiziție și service de autovehicule din România” spune Ramona Badea, Marketing & Quality Director BADSI.
“Am ales să mergem la drum cu oameni la fel de pasionați pentru domeniul lor de activitate ca și noi. More than Pub este o companie cu peste un deceniu de experiență în comunicare, care înțelege perfect viziunea noastră și ceea ce noi vrem să transmitem la nivel de business și servicii” a declarat Paul Badea, CEO BADSI.
“Suntem bucuroși să reluăm şi extindem colaborarea cu BADSI, o companie cu tradiție, suflet şi plină de energie, care activează pe o piață în creștere, deosebit de incitantă. Vrem ca românii să iubească marca Nissan cum o iubim noi, dar nu ne propunem să educăm publicul în ceea ce privește investițiile auto și comportamentul de consum. Ne dorim, însă, să transmitem faptul că au dreptul să ceară mai mult de la un dealer auto sau de la un service, pentru că înainte de mașini și reparații auto, BADSI vinde experiențe. Plăcute! Vinde un raport interuman bazat pe onestitate și profesionalism, iar nouă ne place să comunicăm business-uri și oameni în care credem și care pot oricând reprezenta modele de urmat” este de părere Mihaela Petrovan, Director General More than Pub.
Înființată în 1992, compania BADSI este astăzi dealer-ul numărul 1 Nissan în România, oferind atât servicii de achiziție autovehicule, cât și service multimarcă. Cu o cifră de afaceri anuală de 4 milioane euro în cei aproape 25 de ani de activitate, BADSI a vândut peste 11.000 de mașini Nissan și a înregistrat peste 130.000 de intervenții în service. BADSI dezvoltă împreună cu nişte parteneri din Rusia şi Austria tehnologii pentru maşina conectată. Este importatorul modelului Nissan Leaf, cea mai bine vândută maşină electrică din lume.