Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Back to school: Primark îngheață prețurile la sute de produse esențiale de îmbrăcăminte pentru copii

Back to school: Primark îngheață prețurile la sute de produse esențiale de îmbrăcăminte pentru copii
  • Primark anunță înghețarea prețurilor la sute de articole de îmbrăcăminte pentru copii pentru a veni în sprijinul familiilor care se pregătesc pentru începerea școlii;
  • Primark este destinația preferată pentru cumpărături înainte de începerea școlii, oferind un raport excelent calitate-preț pentru îmbrăcăminte, încălțăminte, ghiozdane și articole de papetărie.

Primark îngheață prețurile la sute de articole esențiale de îmbrăcăminte pentru copii și în acest an și vine în sprijinul familiilor înainte de începerea școlii, păstrând aceleași prețuri mici din 2021.

Back to school: Primark îngheață prețurile la sute de produse esențiale de îmbrăcăminte pentru copii

Înghețarea prețurilor din acest an se aplică articolelor esențiale care pot compune o ținută completă, inclusiv blugi, pantaloni pentru alergare, tricouri cu mânecă lungă și jachete. Spre exemplu, prețul unei ținute pentru copii constând dintr-un tricou cu mânecă lungă, colanți și hanorac cu fermoar este de doar 42 de lei.

Primark își reafirmă angajamentul de a sprijini familiile să economisească și să continue să achiziționeze haine pentru cei mici, oferind calitate la prețuri accesibile și articole esențiale de îmbrăcăminte concepute să reziste mai multe sezoane.

Însă, dincolo de îmbrăcăminte, Primark este destinația preferată pentru toate pregătirile necesare începutului de an școlar, oferind o varietate de produse, inclusiv încălțăminte pentru școală, articole de papetărie, rechizite, cutii pentru mâncare sau ghiozdane, toate într-un singur loc.

Anul trecut, gama variată de ghiozdane din magazinele Primark, de la Disney’s Stitch la Minnie Mouse și eroii Marvel, a avut un mare succes, cu aproape jumătate de milion de articole vândute la nivel global.

Gavin Daniels, Director Kidswear la Primark, a declarat: “Cumpărăturile pentru copii nu sunt niciodată ușor de făcut, în condițiile în care ei continuă să crească, iar garderoba trebuie permanent reînnoită. De aceea, punem accesibilitatea în centrul valorilor noastre și înghețăm prețurile acestor articole, în speranța că vom reuși să reducem presiunea asupra bugetului de familie în această perioadă a anului. Mesajul nostru pentru cumpărători este simplu: la Primark găsiți întotdeauna produse de calitate și cele mai recente tendințe în modă la prețuri accesibile și, în plus, vă asigurăm că hainele noastre vor fi purtate cu plăcere mai mult timp.”

Exemple de articole esențiale pentru copii pentru care se aplică înghețarea prețurilor (comparativ cu aceeași perioadă din toamna/iarna 2023 și toamna/iarna 2022):

  • Colanți pentru copii începând de la 9 lei (15 lei în toamna/iarna 2022)
  • Tricou cu mânecă lungă pentru copii începând de la 11 lei (34 lei în toamna/iarna 2022)
  • Hanorac pentru copii începând de la 22 lei (25 lei în toamna/iarna 2022)
  • Hanorac cu fermoar pentru copii începând de la 22 lei (34 lei în toamna/iarna 2022)
  • Jachetă căptușită pentru copii începând de la 54 lei (același preț ca în toamna/iarna 2022)
  • Blugi pentru copii începând de la 40 lei (același preț ca în toamna/iarna 2022)
  • Pantaloni de alergare pentru copii începând de la 20 lei (același preț ca în toamna/iarna 2022)

Notă:
*În ultimii trei ani, Primark a inițiat mai multe campanii de înghețare sau reducere a prețurilor, după cum urmează: înghețarea prețurilor în sezonul toamnă/iarnă 2021-2022, reduceri de preț în sezonul toamnă/iarnă 2022-2023 și înghețarea prețurilor în actualul sezon toamnă/iarnă 2023-2024, ceea ce înseamnă că prețurile nu au mai fost atât de scăzute raportat la anul 2021.
Sursa: Primark, Back-to-School global consumer data 2023 (iulie-septembrie)

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.