Babel Communications desfasoara o campanie de CSR pentru sprijinirea copiilor cu potential, care provin din familii cu posibilitati materiale reduse.
Proiectul se deruleaza la initiativa Fundatiei Chance for Life, care isi propune dezvoltarea comunitatilor din Romania prin intermediul copiilor si tinerilor, generand campanii cu scop social care sa sensibilizeze opinia publica in acest sens. Acesta este si cazul campaniei derulate in prezent de Babel Communications, sub numele “Oamenii inteligenti investesc in inteligenta”.
“Campania de comunicare este programata sa se desfasoare in doua faze. Pentru prima parte am generat un flux word-of-mouth, cu ajutorul angajatilor si a partenerilor Babel Communications si Chance For Life, acestia implicandu-se in promovarea pe diverse canale informale a spotului “Inginerii”. In faza a doua a campaniei vom difuza spotul la principalele televiziuni care au acceptat sa ne sprijine in acest demers «pro bono» si carora le multumim pentru implicare” declara Raluca Simu, Managing Partner, Babel Communications.
Varful campaniei TV si online este programat pentru perioada sarbatorilor, cu continuare in luna ianuarie. Va urma o a doua etapa de mesaje in luna aprilie. Mesajul central al campaniei este: “oamenii inteligenti investesc in inteligenta”, iar suportul creativ prezinta un moment festiv din vremurile comuniste, mai precis inaugurarea unei inventii absurde menite sa creasca viteza de recoltare a ardeilor. In antiteza cu acest gen de “inventie”, fundatia Chance For Life mizeaza pe mintile stralucite, pentru inventii adevarate.
“Unicitatea acestui proiect consta tocmai in faptul ca are ca scop sprinjinirea copiilor inteligenti. Stim ca exista multi copii inteligenti cu posibilitati materiale limitate, care vor progresa doar daca sunt ajutati sa se dezvolte. O atare situatie este un castig pentru societatea in care traiesc. Investind in acesti copii, cu siguranta vom castiga ingineri capabili sa inoveze, doctori buni, avocati talentati sau profesori motivati si pregatiti”, afirma Irina Stanescu, Director Executiv, Chance for Life.
“Implicarea agentiei Babel Communications in acesta actiune, vine ca urmare a dorintei noastre de a ne indeplini un obiectiv social asumat in timpul acestui an. Ne-am dorit sa ajutam acesti copii pentru ca suntem convinsi ca in educatie sta cheia progresului si, investind in ei, investim de fapt in viitorul nostru. Ne bucuram ca am reusit sa atragem in demersul nostru si alte companii, cum este casa de productie Abis, care ne-a ajutat in realizarea spotului”, adauga Raluca Simu.
Spotul campaniei – “Inginerii”: //www.youtube.com/watch?v=5t_XCWIfQVE
{mosloadposition user10}