Agentia de publicitate Babel Communications va lansa pe 7 iulie primul show radio din Romania referitor la amenajarile interioare. Emisiunea va avea 15 minute si se va adresa in special tinerilor interesati de constructii si amenajari interioare. In cadrul emisiunii vor fi invitati specialisti in constructii care vor oferi sfaturi practice si raspunsuri la intrebarile ascultatorilor, dar si informatii sau explicatii legislative din sectorul constructiilor. Conceptul este integrat in platforma media Misiunea Casa, care mai cuprinde o emisiune tv, o revista lunara si un portal web, cu forum specializat.
“Aceasta emisiune a fost o provocare uriasa pentru noi, dat fiind faptul ca domeniul constructiilor si amenajarilor locuintelor este unul foarte vizual. Cu toate acestea, am reusit sa cream un concept antrenant din punct de vedere stilistic, oferind ascultatorilor informatii esentiale, raspunsuri la obiect referitoare la problemele cu care se confrunta. Avantajul acestui tip de emisiune este ca ne obliga sa esentializam informatia si sa o distribuim intr-un timp foarte scurt. In plus, acest concept ofera posibilitatea unei interactiuni intre toate componentele platformei media Misiunea Casa. Astfel, sunt subiecte care nu se preteaza la formatul emisiunii tv, dar care se pot regasi foarte bine in emisiunea radio. De asemenea, sunt multe persoane care au probleme si scriu pe forumul Misiunea Casa pentru a gasi solutii, iar noi incercam sa le oferim in aceasta emisiune raspunsuri concrete” a declarat Sorina Limisca, project manager, al Misiunea Casa – On Air.
Misiunea Casa-On Air va putea fi urmarita in fiecare sambata, la ora 12.06, pe postul National FM.
Babel Communications este prima agentie de publicitate din Romania specializata in domeniul constructiilor. Compania a fost infiintata in 1999 avand printre clienti nume importante din sectorul constructiilor ca Henkel Romania, Policolor, Praktiker, Lasselsberger/Cesarom, Caparol-Daw Benta, Akzo Nobel, Kontirom-Arcelor Group, Bosch. Agentia a gestionat proiecte de comunicare importante si pentru clienti din sectoare non-constructii ca Acer, Scop Computers, Alexandrion Grup, Silca Oil. In timp, grupul de firme Babel s-a dezvoltat si pe alte dimensiuni de piata, din afara publicitatii. Astfel, au fost activate noi centre de business in turism, prin Babel Tours, constructii, prin Babel Construct si mass-media, prin platfoma editoriala Misiunea Casa, care presupune productia unei emisiuni tv, editarea unei reviste si a unui portal web. In contextul aceleiasi strategii de dezvoltare, Babel Communications a demarat un proiect de regionalizare a activitatii, inaugurand la Sofia, in 2005, sucursala Babel OOD Bulgaria.
Bucuresti, 28.06.2007
{mosloadposition user10}