pentru clientii sai din constructii
Babel Communications a implementat pentru platforma Misiunea Casa si pentru clientii sai un nou instrument de comunicare ce isi propune sa apropie membrii forumului MisiuneaCasa.ro de companiile importante din domeniul constructiilor. Babel Communications a organizat saptamana trecuta, la Craiova, a doua intalnire din acest an a forumistilor site-ului MisiuneaCasa.ro, primul eveniment de acest gen avand loc in mai, la Bucuresti, pe parcursul desfasurarii ExpoConstruct. Evenimentul are la baza un concept unic de comunicare pe piata constructiilor din Romania. Cei mai activi membri ai forumului MisiuneaCasa.ro au fost invitati sa se cunoasca si sa discute “pe viu” despre subiecte care ii pasioneaza din domeniul amenajarilor interioare si exterioare. In cadrul aceleiasi intalniri, firme importante din domeniul constructiilor au avut ocazia sa-i cunoasca pe unii dintre cei mai importanti lideri de opinie pentru aceasta piata, prezentandu-le produse noi si solutii de amenajari.
“Dupa prima intalnire organizata la Bucuresti, am observat cat de util poate fi acest instrument atat pentru specialisti, cat si pentru companiile din constructii. Forumistii, vectori importanti de opinie in domeniu, au ocazia sa discute direct cu firmele producatoare de materiale de constructii atat despre avantajele, cat si despre problemele pe care le ridica anumite materiale. In acelasi timp, firmele pot face prezentari foarte targetate ale noilor produse si pot colecta un feedback specializat legat de calitatea si modul corect de folosire a materialelor. Din acest motiv, intentionam sa perpetuam acest model de comunicare, organizand intalniri cu o anumita periodicitate in marile orase ale tarii”, a declarat Calin Diaconu, director al Babel Communications.
Cel mai important partener al editiei de la Craiova a fost compania Henkel. La eveniment au mai participat Akzo Nobel si Kontirom by Arcelor Mittal, precum si firme locale care activeaza in domeniu.
Proiectul Misiunea Casa demarat in anul 2003, avand ca obiectiv oferirea de solutii pentru amenajarile si constructiile de case. Dupa 4 ani de existenta, Misiunea Casa s-a dezvoltat dupa o strategie care ii permite sa fie optiunea numarul 1 in ceea ce priveste solutiile de informare multi-channel pentru domeniul amenajarilor. In acest fel, s-a dezvoltat o platforma unica pentru piata de media din tara noastra, care cuprinde, pe langa emisiunea tv, o revista, un show radio, un portal de internet specializat in constructii si amenajari interioare si o televiziune utilitara on-line.
Prin forumul site-ului, specialistii Misiunea Casa ofera raspunsuri la intrebarile celor interesati de domeniu, acestia avand si posibilitatea sa interactioneze intre ei. In timp, s-a dezvoltat o adevarata comunitate on-line formata din forumisti pasionati de domeniul constructiilor. Succesul site-ului se bazeaza pe un numar de aproape 18 000 de utilizatori inregistrati si pe aproximativ 200 000 de afisari pe saptamana.
{mosloadposition user10}