Dupa o prima executie apreciata de consumator, dupa cum zic vanzarile, Next Advertising si Cap continua campania de promovare pentru Babanau cu doua noi spoturi.
“Cred ca cea mai incitanta descriere a lor este a art-ului (Arnold Estefan) care mi-a marturisit ca, la o prima vizionare i-a stat inima (au, gresit), iar la a treia nu si-a putut ascunde bucuria: da frate. Ca sa domolesc curiozitatea ce poate planeaza asupra executiilor, dezvalui doar ca personajul Babanu isi recomanda vinul intr-un stil aparte. Nimic special, e o directie care practic a reiesit si din focus grupuri. Nu ca am crede noi in ele, dar e un insight corect: la raft, omul alege ce a auzit ca e bun de la vecinu’ Ionel sau ce i-a placut varului Marinica. Mai ales pe categoria asta de consum”, declara reprezentantii agentiei. In realizarea spoturilor s-a mers pe formula consacrata: Radu Muntean – regizor, Tudor Lucaciu- DOP si casa de productie Multimedia Est.
Din partea agentiilor Cap si Next Advertising au participat : Codin Caradimu – Copywriter Cap, Arnold Estefan – Art Director Cap, Costin Popescu – Creative Director Cap, Daciana Negoita – Senior Account Executive Next Advertising, Sorin Popescu – Director General Next Advertising, Oana Negoita – Media Planner Next Advertising.
Spotul ruleaza pe urmatoarele posturi: ProTV, Antena 1, Kanal D, Etno TV, Taraf TV, OTV, Sport.ro, Telesport, TVR 1 si TVR 2.
Next Advertising si Cap sunt doua agentii de publicitate independente, care au functionat impreuna pana in 2006 sub numele NextCap. Colaborarea celor doua continua pe clienti comuni ca Murfatlar, Biborţeni, Salonta, Principal Company, Trenta, Tammy, Flanco, etc
{mosloadposition user10}