AXN desfăşoară campania de marketing pentru sezonul de toamnă sub sloganul umbrelă: Evident, este AXN. În cadrul campaniei de toamnă, vor fi promovate toate cele 3 televiziuni AXN: AXN (Evident, este roşu.), AXN White (Evident, este alb.) şi AXN Black (Evident, este negru.).
Conceptul creativ asociază televiziunilor AXN culori ce simbolizează atribute specifice brandului: roşul AXN evidenţiază acţiunea explozivă şi energia creativă. Culoarea alb, pentru AXN White, simbolizează locul secretelor, unde intriga şi dorinţa întâlnesc fiorii şi crima. Negrul simbolizează puterea, curajul, acţiunea şi adrenalina, iar AXN Black este locul unde se nasc eroii.
Campania de promovare aduce în prim plan serialul toamnei la AXN, Poliţişti fără frontiere, cea de-a treia producţie proprie Sony Pictures Television Networks. De asemenea, conceptul creativ pune accent şi pe serialele cheie ale noilor canale din portofoliu, AXN White şi AXN Black, ce înlocuiesc, de la 1 octombrie, AXN Crime şi AXN Sci-Fi: Lista clienţilor şi Spartacus.
Campania ATL se desfăşoară de-a lungul a două luni, începând cu mijlocul lunii septembrie şi atinge publicul ţintă al canalului TV, printr-un mix de canale: TV, online, OOH şi radio.
Astfel, spoturi TV despre premierele toamnei la AXN, AXN White şi AXN Black sunt difuzate până la finalul lunii octombrie pe o serie de televiziuni naţionale apreciate. În acelaşi timp, campania online se desfăşoară pe o serie de site-uri populare.
Partenerii AXN, operatorii de cablu, sprijină campania prin oferirea de spaţii OOH, bannere pe website-urile proprii şi acţiuni dedicate pe Facebook. O serie de concursuri cu premii semnificative, echipamente Sony de ultimă generaţie, se desfăşoară prin campania radio, precum şi prin canalele dedicate ale altor parteneri.
Campania de toamnă pentru promovarea AXN este sprijinită de componenta de PR, cu mesaje adresate consumatorilor din publicul ţintă principal.