Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

AXN castiga doua premii pentru creativitate

Campaniile AXN din Europa Centrala, recunoscute in cadrul competiţiei Creative Awards Program 2012

Pe 20 septembrie 2012, la Viena, in cadrul ceremoniei de acordare a premiilor CTAM Europe’s – Creative Awards Program, AXN a fost recompensată cu doua premii, unul pentru campania de imagine a canalului si altul pentru activitatea de brand management. Recunoaşterea a venit din partea CTAM, o organizaţie globala formata din peste 5500 de profesionişti de top, care are ca scop confirmarea performantelor remarcabile din domeniul marketingului. Cele mai bune campanii AXN din 2011 au fost destinate in mod special Europei Centrale.

Activitatea de marketing in Europa Centrala a canalului AXN, aparţinând reţelei Sony Pictures Television (SPT), a fost premiată cu argint si bronz la Creative Awards Program. Cele mai bune campanii, “Nimeni nu este sfant”, campania de imagine din toamna anului 2011, si campania-concurs “Sunt un inger”, au rulat cu success in diferite tari din regiune, adaptate de fiecare data la interesele publicului local.

Campania de imagine AXN “Nimeni nu este sfant” din toamna 2011 a fost apreciata ca una dintre cele mai bune in categoria “Lansare de Branduri Noi si Rebranding”. Campania a ales sa promoveze premierele AXN din toamna 2011 prin exploatarea punctelor slabe ale eroilor din seriale, astfel incat publicul sa inteleaga ca in ciuda aptitudinilor deosebite acestia sunt, la urma urmei, niste oameni obisnuiti. Campania-concurs “Sunt un inger”, castigatoare in categoria “Utilizarea de Media Inovatoare”, s-a concentrat pe competitii in mediul online si social media, cu scopul de a descoperi Ingerii lui Charlie, in viziunea AXN.

Premiile Creative Awards Program au fost lansate in 2007 de catre Cable & Telecommunications Association for Marketing, o organizatie globala formata din peste 5500 de profesionisti de top, care are ca scop confirmarea performantelor remarcabile din domeniul marketingului. Anul acesta campaniile inscrise in concurs au fost evaluate de catre specialisti internationali in marketingul de televiziune si experti in creatie din cadrul agentiilor de publicitate.

Bucuresti, 24.09.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.